کد خبر: 538552
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کامیون‌داران کانادایی با جکوزی به واکسن اجباری اعتراض کردند

دو کامیون‌دار معترض کانادایی که در سرمای شدید این کشور در اوتاوا تحصن کرده بودند برای گرم کردن خود حوضچه جکوزی راه انداختند و در آن نشستند.

کامیون‌داران کانادایی با جکوزی به واکسن اجباری اعتراض کردند
کد خبر: 538552
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۵:۰۰:۰۰

دو کامیون‌دار معترض کانادایی که در سرمای شدید این کشور در اوتاوا تحصن کرده بودند برای گرم کردن خود حوضچه جکوزی راه انداختند و در آن نشستند.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری رویترز نوشت: در سرمای بسیار شدید کانادا در حالی که کامیون‌های حامل پلاکاردهایی در مخالفت با الزام دریافت واکسن و استفاده از ماسک کنار اتوبان پارک شده‌ بودند، دو شهروند معترض با حوضچه جکوزی‌شان توجه‌ها را به خود جلب کردند.

جان فیلیپ و گابریل که حاضر نشدند نام کامل‌شان را اعلام کنند، تحصن اعتراض‌آمیز خود را در مرکز اوتاوا در یک حوضچه متحرک جکوزی برگزار کردند و توجهی به تهدید پلیس مبنی بر متفرق کردن آنها نداشتند.

جان فیلیپ در این باره گفت: ما از داخل این جکوزی به دنبال صلح هستیم، نشستن ما در جکوزی بیانگر مسالمت‌آمیز بودن اعتراض ماست.

او افزود: ما معترضان صلح‌طلبی هستیم که در چارچوب قانون اینجا تحصن کرده‌ایم، ما از کامیون‌ها برای به دست آوردن آزادی عمل استفاده کردیم و از این طریق می‌خواهیم کودکان را از واکسینه شدن و استفاده از ماسک نجات دهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها