کد خبر: 161942
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

جامعه مدنی انتظار دارد جهانگیری حقایق را بازگو کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: آینده سیاسی آقای جهانگیری مشکلی نخواهد داشت. ولی با توجه به گفتار ایشان این انتظار در جامعه مدنی از ایشان شکل‌گرفته که زمانی لب به سخن بازکنند و حقایق را بگویند.

جامعه مدنی انتظار دارد جهانگیری حقایق را بازگو کند
کد خبر: 161942
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره سخنان دیروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری اظهار کرد: آقای جهانگیری به‌عنوان یک فرد شاخص اصلاح‌طلب هم در صحنه قدرت و هم در جامعه مدنی چهره کاملاً شناخته‌شده‌ای است و توانمندی خودش هم به اثبات رسانده است ولی طبیعتاً با توجه به مسئولیت‌هایی که داشته است اطلاعات و اخباری وسیعی از ظاهر و باطن کانون‌های قدرت در اختیار دارد. با توجه به اینکه فرماندهی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بر عهده دارد اما بااین‌وجود خیلی چیزی‌ها را نمی‌گوید و یا نمی‌تواند بگوید.

او ادامه داد: من معتقدم که آینده سیاسی آقای جهانگیری مشکلی نخواهد داشت. ولی با توجه به گفتار ایشان این انتظار در جامعه مدنی از ایشان شکل‌گرفته که زمانی لب به سخن بازکنند و حقایق را بگویند.

ناصری گفت: جامعه به مرحله‌ای رسیده است که خیلی انتظار سکوت از کسانی که در کانون قدرت هستند ندارد. جامعه خیلی نمی‌پسندند که فردی بنا به مصالح عالیه حکومت سکوت کنند. بر این اساس باید آقای جهانگیری تکلیف خودش را برای جامعه مدنی روشن کند.

این فعال سیاسی افزود: به نظر من آقای جهانگیری موقعیت خوبی دارد و این موقعیت بسیار ممتاز اجتماعی باعث شده است که تا حدودی انتظار اجتماعی در ارتباط با ایشان بالا رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها