کد خبر: 166872
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۶ ۰۸:۰۷:۰۰
| |

صادق زیباکلام:

 امیدوار شدیم که روحانی شعارهایش را عملی کند/ روحانی قطعا شعارهای انتخاباتی‌اش را فراموش نکرده است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تأکید کرد: اینکه روحانی گفته «به خدا، به پیر، به پیغمبر شعارهایم را فراموش نکردم»، اتفاق پیروزی تلگرام و فضای مجازی را نشان می‌دهد چون روحانی را به این سمت برد که این حرف ها را بزند.

 امیدوار شدیم که روحانی شعارهایش را عملی کند/ روحانی قطعا شعارهای انتخاباتی‌اش را فراموش نکرده است
کد خبر: 166872
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۶ ۰۸:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق زیباکلام در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی که تاکید کرده بود وعده‌هایش را فراموش نکرده است گفت: قطعا او شعارهای انتخاباتی اش یادش نرفته بود اما در تبریز مجبور شد به این مساله و انتقادهای اخیر از او اشاره کند.

وی افزود: حسن روحانی در مورد فراموش نکردن شعارهای انتخاباتی اش نشان می دهد نقش فضای مجازی، مطبوعات و رسانه های چقدر مهم است.

این استاد دانشگاه یادآور شد: اگر دقت شود بیشترین حملات و انتقادها در 10 ماه گذشته به روحانی و اینکه شعارهایش یادش رفته در فضای مجازی بود. یعنی فضای مجازی قدرت مند است، اینکه امروز عده ای از تلگرام نگران هستند و دنبال فیلترش هستند مقدار زیادی به همین مسئله بر می گردد.

وی افزود: فضای مجازی در ایران قدرت پیدا کرده و باعث شده تریبون ها مختلف باشد و مردم هم بتوانند از طریق فضای مجازی راه هایی را برای بیان دیدگاه های شان باز کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تأکید کرد: اینکه روحانی گفته «به خدا، به پیر، به پیغمبر شعارهایم را فراموش نکردم»، اتفاق پیروزی تلگرام و فضای مجازی را نشان می دهد چون روحانی را به این سمت برد که این حرف ها را بزند.

وی افزود: حالا که آقای روحانی این حرف ها زده است، معلوم می شود فضای مجازی به خوبی عمل کرده است و آقای روحانی متوجه خواست ها شده است. بنابراین می توان امیدوار بود و می شود انتظار داشت که حالا یک گامی هم در جهت تحقق آن شعارها بردارد.

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها