کد خبر: 187921
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۶ ۱۳:۱۳:۰۰
| |

کنایه دو نمایندگان اصولگرای مجلس به دولت و وزرای اقتصادی:

لارگانی: مشکل مردم ما تلگرام نیست/ حسن‌پور: وضعیت اقتصادی سامان نیابد رئیس‌جمهور را به مجلس می‌کشانیم

دو تن از نمایندگان اصولگرای مجلس با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور نسبت به سیاست‌های اتخاذ شده در دولت روحانی هشدار دادند.

لارگانی: مشکل مردم ما تلگرام نیست/ حسن‌پور: وضعیت اقتصادی سامان نیابد رئیس‌جمهور را به مجلس می‌کشانیم
کد خبر: 187921
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۶ ۱۳:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان در تذکرات امروز خود در صحن علنی مجلس، گفت: از همه مسئولین می‌خواهم که نسبت به درخواست‌های مردم خصوصا در بخش اقتصاد و اشتغال و همچنین بهبود وضعیت آب و بهداشت، برطرف کردن مشکل کشاورزان و معلمین و توجه به خشکسالی‌های بی‌سابقه، بکارگیری نیروهای غیربومی در صنایع و هزاران مشکل دیگر که در این فرصت کوتاه مجال گفتنش نیست، توجه کنند.

او ادامه داد: تذکر من به ریاست محترم مجلس جناب آقای پزشکیان و هیات رییسه محترم و دولتمردان است، با وجود تلاش‌های مهم دولت، مجلس و نیروهای انتظامی و امنیتی جهت کنترل سامانه بازار هنوز نه تنها نگرانی‌ها رفع نشده بلکه نوسانات ارز حالت سرسامی به خود گرفته است.

این نماینده مجلس افزود: بدون شک این وضعیت تولید و صادرات کالا را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بلایی را سر اقتصاد کشور می‌آورد که متاسفانه دشمنان در پی آن بودند که در آینده چنین معامله‌ای را با ایران بکنند.

او سپس گفت: از رییس‌جمهور و وزرای اقتصادی می‌خواهم این وضعیت بسیار آشفته را سر و سامان دهند وگرنه مجلس خواهان حضور رییس‌جمهور در مجلس خواهد شد.

حسن‌پور سپس گفت: در جامعه اسلامی درآمد باید ناشی از کار باشد اما متاسفانه الان درآمد ناشی از دلالی است. این روش جامعه را از مسیر خود که تولید است خارج کرده است. امروز پرزحمت‌ترین فعالیت در کشور ما تولید است.

چرا فرار به جلو می‌کنید؟


سیدناصر موسوی لارگانی هم با بیان اینکه تذکر بنده به ماده 24 بند 11 بر می‌گردد، اظهار کرد: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ بارها مقام معظم رهبری فرمودند طرف مقابل شما بدپیمان است. پیامبر اکرم (ص) فرمودند مومن چند بار گزیده نمی‌شود. مگر آقای رییس‌جمهور تمام مشکلات کشور را به برجام گره نزده بود پس چه شد؟ آن وعده‌ها مگر در همین صحن علنی مجلس توسط رییس‌جمهور، ظریف، صالحی و عراقچی داده نشد؟ مگر حتی قسم نخوردند که همه موانع اقتصادی برداشته می‌شود پس چه شد؟

او ادامه داد: همکاران عزیز این سه لایحه نسخه دیگری از FATF است. ما نباید خودمان، خودمان را تحریم کنیم، چرا اختیارمان را به دست دیگران می‌دهیم تا بخواهند شرایط ما را لغو کنند و ما را تروریسم اعلام کنند؟ با همین لایحه‌ای که خودمان تصویب می‌کنیم این کار را انجام می‌دهند.

موسوی لارگانی افزود: ما را مورد تحریم‌های جدی قرار می‌دهند و با این سه لایحه عین تحریم‌هایی که روحانی و وزیر امور خارجه وعده انجام نشدنش را دادند، سرمان می‌آورند.

او گفت: آقای روحانی مشکل مردم ما تلگرام نیست، مردمی که از مشکل بیکاری و اقتصادی رنج می‌برند صنعتگران و تولیدکنندگان که همگی با مشکلات اقتصادی روبرو هستند، مشکل‌شان تلگرام نیست.

این نماینده مجلس، ‌گفت: برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی چه کردید؟ شما گفتید فقر را ریشه‌کن می‌کنید، چرا وقتی نمی‌توانید به وعده‌های خود عمل کنید فرار به جلو می‌کنید؟ تلگرام چه ربطی به مقام معظم رهبری دارد که می‌گویید از اولین شخص کشور باید سوال کنیم؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها