کد خبر: 190985
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۶ ۰۷:۴۱:۰۰
| |

استقبال اصلاح‌طلبان از دعوت شدن به مراسم افطاری رهبری؛

مجید انصاری: به فال نیک می‌گیریم

مجید انصاری گفت:حضور چهره‌های مختلف سیاسی درون کشور از جمله چهره‌های جریان اصلاح‌طلب به خصوص بزرگان این جریان در اینگونه مجالس نماد همبستگی و اتحاد ملی حول محور رهبری است.

مجید انصاری: به فال نیک می‌گیریم
کد خبر: 190985
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۶ ۰۷:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد برجام و رویکرد ایران تنها بخش حائز اهمیت از مراسم افطاری چهارشنبه شب نبوده و ترکیب مدعوین این مراسم نیز بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. حضور چهره‌های اصلاح طلبی همچون حجت‌الاسلام علی‌اکبر محتشمی‌پور، احمد مسجدجامعی، محمدجواد حق‌شناس، معصومه ابتکار، فاطمه حسینی، شهربانو امانی، محمود صادقی و حجت‌الاسلام احمد مازنی، خدیجه ربیعی، فاطمه ذوالقدر، طیبه سیاووشی، فاطمه سعیدی، فریده اولادقباد، سکینه الماسی، سهیلا جلودارزاده، پروانه مافی، اشرف بروجردی، محمدعلی ابطحی و محسن هاشمی با توجه تصویربرداران و فعالان رسانه‌ای همراه بود، اتفاقی که گامی در راستای ایجاد وحدت و انسجام در کشور تلقی شد.

به عنوان مثال مجید انصاری دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز که در مراسم چهارشنبه نیز حضور داشت، حضور اصلاح‌طلبانی که در سال‌ها قبل کمتر دعوت شده بودند را به فال نیک گرفته و می‌گوید: «آرزوی من این است که همه نیروهای وفادار به انقلاب و نظام از جریانات مختلف سیاسی به خصوص بزرگان جریان بزرگ و فراگیر اصلاح طلب در عرصه‌های مختلف نظام و کشور نقش آفرین باشند و حضور داشته باشند و چه جایی مناسب‌تر از خیمه برافراشته رهبری و ولایت. »

وی در گفت‌وگو با «اعتماد» ضمن تاکید بر اینکه «جایگاه رهبری، جایگاهی گسترده به وسعت همه ایران و همه ایرانیان است و باید باشد»، گفت: «حضور چهره‌های مختلف سیاسی درون کشور از جمله چهره‌های جریان اصلاح طلب به خصوص بزرگان این جریان در اینگونه مجالس نماد همبستگی و اتحاد ملی حول محور رهبری است.»

انصاری همچنین ابراز امیدواری کرد که «زمینه‌ای فراهم شود تا در اینگونه مراسم و برنامه‌ها مردم چهره‌های محبوب و مورد علاقه خود را بیشتر ببینند».

محمدعلی ابطحی، معاون سابق رییس دولت اصلاحات که بعد از سال‌ها به مراسم افطاری رهبری دعوت شده بود، نیز از این بابت ابراز خرسندی کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «بعد از سال‌های طولانی من و جمع دیگری از دوستان به مراسم افطاری رهبری دعوت شدیم و رفتیم. من همیشه معتقد بوده‌ام اختلافات جدی جریانات سیاسی، در زیر سقف نظام و رهبری باید حل وفصل شود. تقریبا نظر اکثر فعالان سیاسی اصلاح‌طلب غیربدلی هم همین است. مرز اصلاح‌طلبی و براندازی در همین نقطه قرار دارد. حل مشکلات کشور در داخل وقتی عملی است که حرمت و جایگاه کلیت نظام محترم بماند. به همین دلیل از دعوت افطاری رهبری حس خوبی داشتم.»

وی در همین پست اینستاگرامی افزود: «در همه نوشته هایم چه قبل از سال 88 و چه پس از آن بر این باور بوده‌ام که استقلال و سربلندی کشور و تحقق آرمان‌های اصلاح‌طلبانه با نقد بی‌رحمانه بخش‌های مختلف قدرت و حفظ حرمت و جایگاه رهبری امکان‌پذیر است. با این حساب نه تنها این دعوت را دوست داشتم، بلکه امیدوارم دایره دعوت‌ها وسیع‌تر از این باشد که از بزرگانی که دعوت نمی‌شوند هم دعوت شود وبیت رهبری محل حضور همه علاقه‌مندان به انقلاب و نظام باشد. »

منبع: روزنامه اعتماد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها