کد خبر: 192053
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۵ ۰۸:۴۲:۰۰
| |

علیرضا رحیمی عضو هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی:

روز قدس می‌تواند فاصله جهان اسلام را کم کند/ حضور در راهپیمایی قدس پاسخی دندان‌شکن به اسرائیل است

رحیمی عضو هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، پاسخی دندان‌شکن و کوبنده به رژیم صهیونیستی است.

روز قدس می‌تواند فاصله جهان اسلام را کم کند/ حضور در راهپیمایی قدس پاسخی دندان‌شکن به اسرائیل است
کد خبر: 192053
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۵ ۰۸:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی، عضو هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان بیان کرد: قدس موضوع مورد اشتراک جهان اسلام است و نقطه ای است که می تواند وحدت و انسجام بخش باشد و همبستگی ها را تقویت کند.


وی با اشاره به برخی اختلافات در میان مسلمانان گفت: روز قدس می تواند فاصله جهان اسلام را کم کند و دل های مسلمانان را هر چه بیشتر به یکدیگر نزدیک کند.


این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر با همپیمانی سعودی ها دو باره علیه ایرانیان می خواهد مشکلاتی را به وجود آورد، این موضوع و همچنین محکومیت کشتار اخیر آنان در باریکه غزه انگیزه امت اسلام خصوصا ایرانی ها را برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس بیشتر از گذشته می کند.


رحیمی افزود: مردم ایران همچون گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجارشان را از اقدامات رژیم صهیونیستی به دنیا نشان خواهند داد.


این عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس از مردم همیشه در صحنه ایران خواست تا بار دیگر با حضور پرشور خود در راهیپمایی روز جهانی قدس، جواب دندان شکن و محکمی به رژیم صهیونیستی بدهند.

امام خمینی(ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند و از مردم خواستند در این روز همبستگی خود را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش بگذارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها