کد خبر: 192900
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

یک عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو  با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

تحویل مسکن مهر در بعضی شهرها 8 سال طول کشیده است/ ضعف مدیریت دولت، دلیل تعویق در تحویل مسکن مهر/ تحقیق‌وتفحص درباره مسکن مهر ضروری است

یک عضو کمیسیون عمران گفت: بر فرض اینکه آخرین کلنگ مسکن مهر قبل از آمدن وزیر راه دولت آقای روحانی زده شده باشد اما الان 5 سال از زمانیکه وزیر بر مسند کار است می‌گذرد، چرا تاکنون نتوانسته مسکن مهر را تمام کنند.

تحویل مسکن مهر در بعضی شهرها 8 سال طول کشیده است/ ضعف مدیریت دولت، دلیل تعویق در تحویل مسکن مهر/ تحقیق‌وتفحص درباره مسکن مهر ضروری است
کد خبر: 192900
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرج‌الله رجبی نماینده شیراز و عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» در خصوص آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از مسکن مهر، گفت: موضوع تحقیق و تفحص از مسکن مهر بسیار مهم است. زمانیکه دولت در مدیریتش ایراد دارد تحویل مسکن دچار تاخیر می شود اما هزینه‌های دوران مشارکت را متقاضی باید پرداخت کند. این موضوع به معنای آن است که مدیریت در جای دیگری ضعیف است اما یک جای دیگر باید هزینه بدهد.

او ادامه داد: تحویل مسکن مهر در برخی شهرها 8 سال طول کشیده و هزینه‌ها بالا رفته است. مسئولیت با دولت است، در اینجا باید تحقیق و تفحص انجام شود تا متوجه شویم که چه اتفاقی افتاده که پروژه‌ها عقب افتاده است. به نظر می‌رسد کسانیکه تحقیق و تفحص می‌کنند به درستی متمرکز بر روی موضوع قابل تحقیق و تفحص نمی‌شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مسئله دیگری هم در خصوص مسکن مهر وجود دارد این است که بر فرض اینکه آخرین کلنگ مسکن مهر قبل از آمدن وزیر راه دولت آقای روحانی زده شده باشد اما الان 5 سال از زمانیکه وزیر بر مسند کار است می‌گذرد، چرا تاکنون نتوانسته مسکن مهر را تمام کنند.

رجبی در خصوص تحقیق و تفحص از شهرداری تهران هم گفت: محورهای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران آنطور که شایسته و بایسته است مطرح نمی‌شود. باید دید در تهران چه مقدار از درآمدهای شهرداری از تخلفات شهرسازی، تراکم فروشی، جرایم کمیسیون ماده 100 ، فروش املاک و تغییر کاربری است. دوستانی که تحقیق و تفحص می‌کنند سوالاتشان در حوزه‌های دیگری است در صورتیکه با مطرح شدن این موضوعات در تحقیق و تفحص می‌توان تصویر روشنی از چراها و اگرهای مدیریت شهر تهران ارائه داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها