کد خبر: 216981
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۳:۱۳:۰۰
| |

احمدی لاشکی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

لزوم تغییر رئیس کل بانک مرکزی

نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد.

لزوم تغییر رئیس کل بانک مرکزی
کد خبر: 216981
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۳:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 12 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ابتدا به همکاران مجلس و دولتی‌ها تذکر می دهم که شرایط امروز بسیار خاص است و دست‌های پنهان برای ناامید کردن مردم در حال تلاش جدی است.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه تعدیل نیروی انسانی در شرکت‌های مختلف و مسائلی مانند تورم و گرانی باعث ایجاد فشار برای معیشت مردم شده است.

وی گفت: ترامپ برای کشور خطر نیست بلکه خطر انفعالی است که دچار آن شده‌ایم بنابراین از صدا و سیما و معتمدین و همچنین از مسئولان و مردم و تریبون‌های نماز جمعه و مجلس و کل کشور می‌خواهم که آرامش را به کشور تزریق کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 187 نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار ترمیم کابینه شده‌اند و باید رئیس جمهور در این خصوص اقدام عملی انجام دهد.

احمدی لاشکی در این رابطه افزود: در دولت قبل وزیر را در حین مأموریت خارجه عوض کردند، ما آن را نمی‌خواهم اما اینکه با وجود اتفاقات بسیار تلخ در حوزه بانکی همچنان رئیس بانک مرکزی به کار خود ادامه می‌دهد، غیرقابل قبول است بنابراین رئیس بانک مرکزی باید تغییر کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر بنا باشد به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنیم و به جای اینکه به مخروبه‌ها رسیدگی شود مسئولان بنشینند و با حرف و فحاشی به هم، از مسئله غفلت کنند این همان چیزی است که قدرت‌های بزرگ و دشمنان می‌خواهند چرا که در صورت غفلت از حل مشکلات کشور مسئولان، عمال آمریکا محسوب می‌شوند بنابراین باید دقت لازم توسط مسئولان صورت گیرد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزیر نیرو درخواست می‌کنم به مسائل و مشکلات مردم چالوس در خصوص کمبود آب رسیدگی کند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها