کد خبر: 222754
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۲:۴۲:۰۰
| |

علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

طرح استیضاح کرباسیان جدی است/ نابسامانی ارز کار دست وزیر اقتصاد داد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح مسعود کرباسیان از سوی نمایندگان مجلس جدی است و در دستور کار هیئت رئیسه قرار دارد.

طرح استیضاح کرباسیان جدی است/ نابسامانی ارز کار دست وزیر اقتصاد داد
کد خبر: 222754
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۲:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره خبرهای منتشر شده از گمانه‎زنی برخی از نمایندگان مجلس پیرامون استیضاح برخی از وزرای کابینه اظهارکرد: درخواستی‌هایی از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای استیضاح وزیر تعاون، علوم و اقتصاد به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است اما هیچ کدام از آنها تا به امروز اعلام وصول نشده است.

او تصریح کرد: برخی از درخواست‎های نمایندگان به حدنصاب نرسیدن امضا از دستور کار مجلس خارج شده است روندی که در جلسه روز گذشته مجلس شامل حال طرح استیضاح وزیر علوم شد و این طرح از دستور کار نمایندگان خارج شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر تنها طرح استیضاح وزیر تعاون و اقتصاد در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد و به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده است.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر طرح استیضاح وزیر اقتصاد به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات بازار ارز در اولویت اصلی نمایندگان قرار دارد گفت: باتوجه به اینکه در حال حاضر طرح استیضاح مسعود کرباسیان به حدنصاب لازم از نظر تعداد امضا رسیده است در نوبت بررسی در جلسه علنی مجلس قرار گرفته است.

او گفت: باتوجه به دستور کار هیئت رئیسه مجلس در روز سه‎شنبه و چهارشنبه بعید به نظر می‎رسد که استیضاح کرباسیان در جلسه این هفته مجلس اعلام وصول شود از این رو بدون شک روند بررسی استیضاح وزیراقتصاد به جلسات هفته آینده مجلس موکول خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان استیضاح کرباسیان امضای خود را پس نگیرند این استیضاح طبق روال قانونی در مجلس شورای اسلامی انجام می‎گیرد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش قیمت ارز، طلا و بی‎ثباتی در حوزه اقتصاد و مشکلات معیشیتی مردم مهم‎ترین دلایل نمایندگان برای استیضاح کرباسیان است.

منبع: خبرفوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها