کد خبر: 226040
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۴:۵۵:۰۰
| |

جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس:

حضور روحانی در مجلس تکرار یکشنبه سیاه نخواهد بود/ رئیس‌جمهور از زبان پوپولیستی اجتناب کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه حضور روحانی در مجلس تکرار یکشنبه سیاه نخواهد شد، گفت: رئیس‌جمهور از بیان مسائل به زبان پوپولیستی و به حاشیه بردن کشور اجتناب کند.

حضور روحانی در مجلس تکرار یکشنبه سیاه نخواهد بود/ رئیس‌جمهور از زبان پوپولیستی اجتناب کند
کد خبر: 226040
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۴:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد کریمی قدوسی با اشاره به اعلام وصول سوال از رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی از اختیارات لازم خصوصا اختیار زبان برخوردار است؛ البته وی ثابت کرده که اهل بیان مسائل به زبان پوپولیستی و به حاشیه بردن کشور است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: به نظر می رسد رییس جمهور در صحبت هایش به دو قطبی تفکر مقاومت و تفکر صلح و مذاکره بپردازد و ذهن عده ای را مجدد منحرف کند که علت مشکلات مثلا حمایت از فلان کشور است.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور باید در صحبت با مردم صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد، ادامه داد: به عبارتی عنوان کند که اوضاع پیش آمده ناشی از سیاست های دولت بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: به عنوان مثال می توان اذعان کرد که با دستور رییس جمهور درب خزانه ها باز شد و تعداد قابل توجهی سکه به مردم داده شده است؛ این در حالیست که با شروع تحریم ها اجازه خرید طلا به کشورمان داده نمی شود. بنابراین این اقدام در واقع همراهی با تحریم ها محسوب می شود.

قدوسی کریمی با بیان اینکه وزراء عنوان می کنند موافق تصمیمات اتخاذ شده نبوده و آقای روحانی یک تنه تصمیم گرفته است، افزود: رییس جمهور می تواند بگوید که این اقدامات را انجام داده اما آنها را اصلاح خواهد کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه حضور روحانی می تواند سرنوشتی همانند یکشنبه سیاه را رقم بزند، گفت: نمایندگان تجریه یکشنبه سیاه در مجلس هشتم را دارند از این رو حتما به آقای لاریجانی همان سفارشی را می کنم که وقتی احمدی نژاد به صحن قوه مقننه آمد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: باید یادآور شد یکشنبه سیاه بر علیه شخص آقای علی لاریجانی بود؛ پیش از شروع سوال به وی گفتم اداره جلسه از این لحظه به بعد سخت خواهد شد از این رو حواسش باشد کنترل خود را از دست ندهد.

وی تصریح کرد: سوال کنندگان بنا دارند سکوت مطلق در صحن مجلس برقرار باشد و سوال کننده و پاسخ دهنده حرف هایشان را بزنند تا نمایندگان بتوانند در خصوص صحبت ها فکر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به نظر نمی رسد حضور روحانی در مجلس به سمت تکرار یکشنبه سیاه برود، خاطرنشان کرد: ممکن است عده ای بخواهند فریاد بزنند و عده ای هم ناراحت شوند؛ این موضوع گرد و غبار سیاسی است و برخی می خواهند این اتفاق رخ دهد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها