کد خبر: 229284
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

در جلسه علنی امروز مجلس مطرح شد؛

لاهوتی: جلوی فروش شالیزارهای استان‌های شمالی گرفته شود/ مطهری: پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که پول دارند زمین‌های برنج و باغات در شمال کشور را خریداری می‌کنند، گفت: این امر موجب می شود در آینده با تغییر کاربری این زمین‌ها مواجه شویم.

لاهوتی: جلوی فروش شالیزارهای استان‌های شمالی گرفته شود/ مطهری: پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 229284
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: آقای شریعتمداری نامه‌ای نوشته بودند و صادرات چای را ممنوع کردند اما این موضوع را اصلاح کردند، منظور آقای شریعتمداری در نامه این بود که چایی که وارد می شود دیگر نباید خارج شود، این موضوع اصلاح شده است؛ اما متأسفانه گمرک نامه اصلاحی را به گمرکات کشور ابلاغ نکرده است.

وی افزود: بر اساس قانون در فصل برداشت برنج، دولت را به مدت 4 ماه محدود کردیم که برنج وارد نکند، مجموعا 400 هزار تن نیاز برنج در کشور است. فرد پول دارد زمین‌های برنج و باغات را در شمال کشور خریداری می‌کند ما این همه فریاد اقتصاد مقاومتی سر دادیم و این امر موجب می شود در آینده با تغییر کاربری این زمین‌ها مواجه شویم، باید جلوی واردات برنج گرفته شود.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: صحبت آقای لاهوتی را پیگیری می کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها