کد خبر: 239142
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۰:۴۸:۰۰
| |

پیشنهاد لاریجانی به هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس

سیدصادق طباطبایی‌نژاد، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس در تشریح آخرین روند این تفحص گفت: اعضای این هیئت اخیراً جلسه‌ای را با علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار کرده و گزارشی از روند کار به وی ارائه کردند.

پیشنهاد لاریجانی به هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 239142
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۰:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدصادق طباطبایی‌نژاد، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: رئیس مجلس در این جلسه نکاتی را درباره روند تحقیق و تفحص‌ها مطرح کرد و به اعضای هیئت پیشنهاد کرد که در روند کار از کارشناسان دیوان محاسبات استفاده شود.

رئیس هیئت تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس به توصیه دیگر لاریجانی در این جلسه اشاره کرد و گفت: اگر مباحث حقوقی در گزارش وجود دارد، گزارش باید به گونه‌ای تدوین شود که قابل پذیرش در دادگاه‌ها باشد و تنها یک گزارش صرف نباشد که طبیعتاً تدوین چنین گزارشی نیاز به یک کارشناس حقوقی دارد.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: براساس پیشنهادات لاریجانی، بنده نامه‌ای به آقای عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات و آقای ناصر سراج، رئیس بازرسی کل کشور ارسال کردم تا از ظرفیت‌ها و کارشناسان این 2 نهاد در روند تحقیق و تفحص استفاده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون پاسخ نامه‌ها را دریافت نکرده‌ایم، گفت: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه پاسخ آقای عادل آذر را در این زمینه پیگیری می‌کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها