کد خبر: 239228
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

انصاف نیست قبل از معرفی وزرا شاهد هجمه علیه آن‌ها باشیم/ نوسانات ارزی به عملکرد همه تیم اقتصادی دولت برمی‌گردد نه شریعتمداری

یک نماینده مجلس گفت: چرا مدیران را حذف می‌کنیم و یا آن‌ها را می‌سوزانیم؟ این اقدامات منصفانه نیست باید صبر کرد تا رئیس‌جمهور وزرا را معرفی کند و حداقل انتظار ما از رئیس‌جمهور این است که افرادی که معرفی می‌کنند شاخصه‌های مدیریتی را داشته باشند.

انصاف نیست قبل از معرفی وزرا شاهد هجمه علیه آن‌ها باشیم/ نوسانات ارزی به عملکرد همه تیم اقتصادی دولت برمی‌گردد نه شریعتمداری
کد خبر: 239228
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد دامادی نماینده ساری و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ژ اعتمادآنلاین با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی در خصوص وزرای پیشنهادی دولت، گفت: باید ابتدا اسامی وزرای پیشنهادی به‌صورت رسمی مشخص شود سپس مورد بررسی قرار بگیرد و در آن زمان اگر کسی نظری دارد می‌تواند عنوان کند.

او ادامه داد: دوستان زیادی در مورد مدیرانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و اسامی آن‌ها به‌عنوان وزرای پیشنهادی مطرح‌شده، مصاحبه کرده‌اند. این انصاف نیست که قبل از معرفی وزرا شاهد انتقاد و هجمه علیه آن‌ها باشیم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: افرادی که حتی نظر ارشادی به دولت دارند می‌توانند نظر ارشادی خود را به نوع دیگری عنوان کنند. چرا مدیران را حذف می‌کنیم و یا آن‌ها را می‌سوزانیم. این اقدامات منصفانه نیست باید صبر کرد تا رئیس‌جمهور وزرا را معرفی کند و حداقل انتظار ما از رئیس‌جمهور این است که افرادی که معرفی می‌کنند شاخصه‌های مدیریتی را داشته باشند. البته سابقه داشته که آقای رئیس‌جمهور نسبت به معرفی افراد تعلل کرده‌اند.

دامادی به بررسی عملکرد شریعتمداری وزیر صمت پرداخت و گفت: در حوزه کاری آقای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت هم محاسنی وجود دارد و هم معایبی. باید صبر کرد تا ایشان معرفی شوند. نوسانات ارزی که انتقاداتی در این خصوص به وزیر صنعت می‌شود صرفاً مربوط به ایشان نیست و یک بخش کوچکی از آن می‌تواند مربوط به وزیر صمت باشد و عموم آن به عملکرد تیم اقتصادی دولت برمی‌گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها