کد خبر: 240595
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۱۴:۱۸:۰۰
| |

حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

مجلس و دولت در هم ذوب شده‌اند/ تا پایان بررسی وزرای پیشنهادی در فراکسیون ولایی هیچ اظهار نظری نمی‌کنم

رییس فراکسیون ولایی در مورد تعامل دولت و مجلس برای رأی اعتماد به وزرا تاکید کرد: از تعامل دولت و مجلس گذشته است و باید الان هر دو را دولت بنامیم. مجلس در حال حاضر جزئی از دولت است و تعامل دولت و مجلس معنا ندارد و اینها در هم ذوب شده‌اند.

مجلس و دولت در هم ذوب شده‌اند/ تا پایان بررسی وزرای پیشنهادی در فراکسیون ولایی هیچ اظهار نظری نمی‌کنم
کد خبر: 240595
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۱۴:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان و رییس فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین از اظهار نظر در خصوص وزرای پیشنهادی دولت خودداری کرد و گفت: در خصوص وزرای پیشنهادی دولت نمی‌توانم اظهارنظر کنم و باید منتظر جمع‌بندی در فراکسیون باشیم.

او در خصوص اینکه نبود تعامل دولت با مجلس چه تاثیری در رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی دارد تاکید کرد: از تعامل دولت و مجلس گذشته است و باید الان هر دو را دولت بنامیم. مجلس در حال حاضر جزئی از دولت است و تعامل دولت و مجلس معنا ندارد و اینها در هم ذوب شده اند.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا این صحبت ها به معنای رای مجلس به 4 وزیر پیشنهادی است؟ خاطرنشان کرد: من چنین حرفی نزدم. اما مجلس و دولت خیلی با هم رفیق شدند و این بد نیست. هیات رئیسه بیشتر از ما با دولت رفیق است این خوب است دیگر وحدت به وجود آمده است.

حاجی بابایی در پایان گفت: به دلیل اینکه فراکسیون بر روی وزرای پیشنهادی فعلا در حال بررسی است هیچ گونه اظهارنظری نمی کنم تا به جمع بندی برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها