کد خبر: 249412
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۳:۴۸:۰۰
| |

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکر شفاهی:

سبد کالا به بیکاران داده نمی‌شود

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس از نحوه توزیع سبد کالا در کشور انتقاد کرد.

سبد کالا به بیکاران داده نمی‌شود
کد خبر: 249412
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۳:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 14 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با استناد به بند (11) ماده (22) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص ضرورت آن که حقوق مدیران و مقامات در معرض دید مردم قرار داده شود، علیرغم گذشت یک سال و نه ماه از این قانون اجرایی نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تذکر خود به موضوع توزیع سبد کالا اشاره کرد و افزود: چنین طرحی و اختصاص سبد کالا به مردم از پول بیت‌المال از نظر کلیات درست است اما برخی مسئولان توزیع آن را به گونه ای انجام می‌دهند که به جای خوش‌بینی و کمتر کردن مشکلات کشور، این سبد به کسانی که حقشان است، نمی‌رسد.

وی ادامه داد: کسی که شغل، بیمه و درآمدی ندارد مشمول دریافت سبد کالا نشده و به او می‌گویند که زیر پوشش کمیته امداد برود در حالی که این کار باعث می‌شود مددجویان کمیته امداد بیشتر شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر خود گفت: قیمت‌هایی که همراه نرخ ارز افزایش یافته بود، علیرغم پایین آمدن قیمت دلار پایین نمی‌آید و مردم می‌پرسند مسئول کیست.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها