کد خبر: 253688
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان:

برای محدود کردن حوادث مشابه مدرسه زاهدان همه باید دست به دست هم دهیم

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه دلخراش مدرسه زاهدان تاکید کرد: دولت و مجلس و خیرین و مراجع تقلید و ان‌جی‌اوها برای رفع این مشکل اساسی باید دست به دست هم داده تا این خطر را در هر سطحی محدود کنند.

برای محدود کردن حوادث مشابه مدرسه زاهدان همه باید دست به دست هم دهیم
کد خبر: 253688
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: بحران آب و محیط زیست در کل کشور جدی است و بی‌توجهی به آن خطرآفرین است، باید در سطح کلان و ملی برای رفع آنها چاره اندیشید. استان یزد در عطش بی آبی می‌سوزد، آقای وزیر کشور 29 بارخط لوله انتقال آب به استان یزد مورد تخریب قرار گرفته است؛ شما مسئول تأمین امنیت آن هستید، به وظیفه خود مجدانه‌تر عمل کنید و همچنین در انتخاب استاندار یزد تسریع شود.

وی در تذکری به وزیر نیرو عنوان کرد: شما به لحاظ ملی مسئول تأمین آب هستید؛ از شما رفتار عاجل و مدبرانه مورد انتظار است.

تابش افزود: حادثه دلخراش سوختن دانش‌آموزان دختران زاهدانی نشان داد جان کودکان معصوم ما در خطر است، دولت و مجلس و خیرین و مراجع تقلید و ان‌جی‌اوها برای رفع این مشکل اساسی باید دست به دست هم داده تا این خطر را در هر سطحی محدود کنند.

نماینده مردم اردکان عنوان کرد: حادثه برخورد همکارمان با کارمند گمرک نشان داد که جامعه به چه میزان به رویدادها و برخوردها حساس است، بنابراین عمده حفظ جایگاه در رأس اموری مجلس بسته به رفتارها و مواضع ما نمایندگان است؛ هیچ‌ یک از ما و هیچ نهادی حق ندارد در مشکلاتی که در کشور ایجاد شده است خود را تافته جدا بافته بداند. مجلس، دولت و قوه قضائیه در برابر مردم مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

تابش تاکید کرد: استجازه رئیس قوه قضائیه از مقام معظم رهبری در رسیدگی به پرونده‌ها در شرایط ویژه کشور اگرچه راهگشا است ولی بنا بر تأکیدات رهبر انقلاب این امر موقتی است و مربوط به شرایط ویژه است و بعد از عبور از این شرایط امور به مجرای قانونی بازگردد. همچنین مراقبت شود این استجازه به قبل از شرایط ویژه کشور تسری پیدا نکند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها