کد خبر: 256242
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۴:۰۳:۰۰
| |

بهروز بنیادی، عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی:

صاحبان تریبون مراقب اظهارات وحدت‌شکن خود باشند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اخیرا برخی از عزیزان مدام از کلمه فتنه 98 استفاده می‌کنند که این نشان می‌دهد دولت‌های در سایه و صاحبان قدرت و ثروت به دنبال اقدامات دیگری هستند تا وحدت را از بین ببرند و از فضای گل آلود ماهی خود را صید کنند.

صاحبان تریبون مراقب اظهارات وحدت‌شکن خود باشند
کد خبر: 256242
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۴:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز بنیادی درباره اظهاراتی که پیرامون FATF و ایجاد فتنه 98 از سوی برخی افراد صاحب تریبون مطرح می‌‌شود، اظهار داشت: موضوع FATF در سطح کلان و حاکمیت مورد بحث قرار گرفته است. مقام معظم رهبری نیز در خصوص FATF نظراتی داشتند و نظر ایشان نیز در مجلس شورای اسلامی قرائت شد. همچنین در مسائل مختلف فصل‌الخطاب ما سخنان مقام معظم رهبری است و در این زمینه نیز قطعا نظر ایشان برای همه فصل الخطاب است و نباید خارج از آن در این زمینه اظهار نظری شود.

وی افزود: در این شرایط مجلس شورای اسلامی نیز با حضور نمایندگان ملت و با احترامی که نسبت به همه نظرات وجود دارد، برآیند آرا این بوده است که مساله FATF در مجلس تصویب شود، نهادهای نظارتی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در حال بررسی هستند. سخنان مقام معظم رهبری برای همه هشدار بود، قطعا در سال 98 با توجه به تحریم‌ها و بروز آثار اقتصادی آن، کاستی‌ها برجسته‌تر خواهد شد که باید تلاش بیشتری برای تحت پوشش قراردادن این مشکلات شود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم باشیم و بیشتر از همیشه مسئولان در کنار مردم قرار بگیرند، گفت: باید به دنبال ایجاد وحدت و پیوستگی بین مردم باشیم ولی اخیرا برخی از عزیزان مدام از کلمه فتنه 98 استفاده می‌کنند که این نشان می‌دهد دولت‌های در سایه و صاحبان قدرت و ثروت به دنبال اقدامات دیگری هستند تا وحدت را از بین برده و از فضای گل آلود ماهی خود را صید کنند.

وی افزود: کسانی که تریبون رسمی دارند و شناخته شده هستند باید حواس خود را جمع کنند تا از زبان آن‌ها مسائل وحدت شکن مطرح نشود و اگر این کار اتفاق رخ دهد، قطعا آسیب اول به خودشان خواهند رسید. در وقایع دی ماه 96 هم دیدیم که جرقه آن از کجا زده شد و آسیب‌های آن به چه کسانی وارد شد و به نظرم نباید فضا را به سمت امنیتی شدن پیش ببریم که قطعا مشکلات کشور بیشتر خواهد شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها