کد خبر: 257529
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۱:۰۱:۰۰
| |

آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان درصدد ناامیدی مردم با اعمال تحریم‌ها هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان با اعمال تحریم‌ها قصد دارند بگویند که باید تسلیم آمریکا شویم، اما ملت ایران اهل تسلیم شدن نیست.

دشمنان درصدد ناامیدی مردم با اعمال تحریم‌ها هستند
کد خبر: 257529
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری قم با اشاره به فشارهای آمریکا علیه ایران در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران، گفت: آمریکایی‌ها نمی‌دانند که ملت ایران با وجود تحریم‌ها متحد‌تر و مستحکم‌تر شده و بر پایه خودکفایی و خلاقیت ویژه‌ای که دارند این تحریم‌ها را فرصت تبدیل کرده و آن را مایه پیشرفت کشور قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه اکنون جنگ روانی و رسانی شدید‌تر از جنگ اقتصادی است، خاطرنشان کرد: دشمنان به وضوح دریافته‌اند که تحریم‌های آنان دیگر دوام ندارد و با جنگ رسانه‌ای هجمه‌های خود را علیه ایران ادامه می‌دهند اما ملت ایران 40 سال است که تحریم‌های آمریکایی را تجربه می‌کند و در این سالها ملت ایران نشان داده است که اقدامات آنان تاثیری برای آنان نخواهد داشت.

آیت‌الله کعبی ادامه داد: دشمنان با بزرگ‌نمایی بیش از حد تحریم‌ها و با ایجاد یاس و نا امیدی قصد دارند بگویند که باید تسلیم آمریکا بشویم، اما نمی‌دانند که ملت ایران اهل تسلیم شدن نیست. ملت ایران راه مقاومت را پیش گرفته است و نتیجه این مسیر این بوده که ما در این 40 سال قوی‌تر شده‌ایم و آمریکا مسیر افول تدریجی را پیش گرفته، موضوعی که صاحب‌نظر‌ان و تحلیل‌گران آمریکایی هم به آن اذعان دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها