کد خبر: 268346
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

جبهه پایداری و فتح یک سنگر دیگر؛ 

مدیرعامل جدید خبرگزاری مهر چه کسی خواهد بود؟

کانال تلگرامی اصلاح طلب امتداد از فراهم شدن مقدمات انتصاب مدیرعامل خبرگزاری مهر خبر داد و نوشت که مدیرعامل جدید محمد مهدی رحیمی است که نسبت فامیلی با فرید الدین حداد عادل دارد.

مدیرعامل جدید خبرگزاری مهر چه کسی خواهد بود؟
کد خبر: 268346
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| کانال تلگرامی اصلاح‌طلب امتداد نوشته است: اگر تا پیش از این نماد و نشانه جبهه پایداری را باید در رجانیوز می‌دانستیم حالا این تفکر روز به روز در حال گسترده‌تر کردن دست‌وپای خود در میان رسانه‌های مختلف جریان اصولگرایی است و بعد از شبکه سوم سیما، حالا نوبت خبرگزاری مهر است که با تغییر مدیریت، چرخش اساسی داشته باشد.

قرار است محمدمهدی رحیمی به سمت مدیرعامل خبرگزار مهر منسوب شود. درحال حاضر عسگری، مدیرعامل این خبرگزاری را برعهده دارد. مهر که به سازمان تبلغات اسلامی وابسته است، مشی اعتدال‌تری در میان رسانه‌های اصولگرا را دنبال می‌کند. در حال حاضر آنها بر رجانیوز، وطن‌امروز سیطره دارند. از سوی دیگر برنامه‌هایی را در تلویزیون و شبکه‌های اینترنتی به روی آنتن می‌برند. برنامه‌هایی مانند رودررو که امیرحسین ثابتی آن را اجرا می‌کند و یا برنامه جهان‌آرا با مجری‌گری یامین پور.

گسترش تفکر پایداری در میان رسانه‌های اصولگرا روز‌به روز به روندی تبدیل شده که بخش دیگر فعالان عرصه رسانه‌ای آنها را از رقابت حذف کرده است. به عنوان نمونه تیم رسانه‌ای که در کنار قالیباف در رسانه‌های شهرداری کار می‌کرد، از سوی این جناح یا به کار گرفته نمی‌شود و یا فضا را آنچنان تند می‌کنند که این افراد حاضر نیستند نامشان در کنار آنها قرار بگیرد. از همین رو بخشی از این افراد در روزنامه فرهیختگان و بخشی دیگر در روزنامه رسالت کار رسانه‌ای را دنبال می‌کنند.

این تحولات و گسترده‌تر شدن دایره فعالیت رسانه‌ای جبهه پایداری درحالی اتفاق می‌افتد که ما در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم. جایی که رقابت مهمی در جریان اصولگرایی را شاهد خواهیم بود. از همین رو تلاش‌های جبهه پایداری برای گرفتن سکان رسانه‌های مختلف در میان جریان اصولگرا روز ‌به روز افزایش پیدا می‌کند و به طور روشن آنها بلندگوها‌ و تریبون‌های اصلی جریان اصولگرایی را تصاحب می‌کنند تا در رقابتی درون‌جناحی بخش دیگر (یعنی جریان سنتی اصولگرایی) را کنار بزنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها