کد خبر: 271821
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۵:۱۱:۲۱
| |

حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی:

درس فراموش نشدنی به اشرار و اربابان آنها داده شود

حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل در مجلس گفت: یکبار برای همیشه به اشرار و اربابان آنها درسی فراموش نشدنی داده شود تا استان سیستان و بلوچستان از لوث وجود منحوس آنها پاک شود.

درس فراموش نشدنی به اشرار و اربابان آنها داده شود
کد خبر: 271821
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۱۵:۱۱:۲۱

اعتمادآنلاین| حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه کشورهای همسایه جنوب شرقی به ویژه پاکستان، مأمن، پناهگاه و جولانگاه اشرار و بدخواهان بشریت شده است.

وی افزود: اخیراً شاهد پرپر شدن 27 تن از بهترین فرزندان ملت بودیم که قلب همه آزادی خواهان بشریت و ولی امر مسلمین جهان را به درد آورد. اینگونه نا امنی موجب شهادت مرزبانان و ناامنی استان سیستان و بلوچستان شده است.

دهمرده با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان ظرفیتهای سرمایه گذاری فراهم کرده است، ادامه داد: ناامنی‌ها موجب شده است که بخش خصوصی و حتی مردم بومی حاضر به سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان نباشند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: الحمدلله امروز نظام بسیار مقتدر است. همانطور که ریگی از آسمان به زمین کشیده شد و غرش موشک‌های سپاه لرزه به تن داعش و اربابان آنها انداخت ضرورت دارد یک بار برای همیشه به این بدخواهان بشریت و اربابان آنها درسی فراموش نشدنی داده شود تا استان از لوث وجود منحوس آنها پاک شود.

دهمرده در پایان خشکسالی، بیکاری، نبود زیرساخت‌ها و رها شدن ظرفیت‌ها در کشور را موجب مشکلات متعددی دانست و خواستار رفع این مشکلات شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها