کد خبر: 272771
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۹
| |

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی:

ارائه 6 هزار پیشنهاد بودجه‌ای از طرف نمایندگان/ سعی می‌کنیم قبل از موعد مقرر بررسی به پایان برسد

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رییسه مجلس از ارایه 6 هزار پیشنهاد از سوی نمایندگان برای الحاق به لایحه بودجه 98 خبرداد و گفت: بررسی این تعداد پیشنهادها زمان بیش از حد معمول نیازمند است.

ارائه 6 هزار پیشنهاد بودجه‌ای از طرف نمایندگان/ سعی می‌کنیم قبل از موعد مقرر بررسی به پایان برسد
کد خبر: 272771
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۹

اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز - شنبه - مجلس در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به این که بالغ بر 6 هزار پیشنهاد بودجه ای از سوی نمایندگان وجود دارد و اختیاراتی که آیین نامه برای ارائه پیشنهادهاه به نمایندگان داده است، زمانی بیش از حد معمول برای بررسی بودجه نیاز است.


وی افزود: در سال های گذشته بررسی لایحه بودجه حدود سه هفته به طول می انجامید اما با وجود این تعداد پیشنهاد و روند فعلی رسیدگی به این لایحه بیش از یک ماه به طول می انجامد.


عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: امروز تعدادی از نمایندگان پیشنهاد کردند که تعداد نوبت های بررسی بودجه را به سه شیفت افزایش دهیم که نمایندگان در رای گیری استمزاجی با آن موافقت کردند و بر این اساس شیفت سوم بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت هشت و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت.


نعمتی ادامه داد: بررسی لایحه بودجه سال آینده در سه شیفت تا پایان رسیدگی به لایحه بودجه سال 98 کل کشور ادامه خواهد یافت.


وی گفت: تمام تلاش ما این است که قبل از موعد مقرر بررسی لایحه بودجه را به اتمام برسانیم زیرا شورای نگهبان هم برای بررسی این مصوبات 10 روز زمان نیاز دارد البته آنان قول داده اند که همزمان با بررسی این لایحه در مجلس، نسبت به رسیدگی آن در شورای نگهبان اقدام کنند.


سخنگوی هیات رییسه مجلس در پاسخ به سوالی درباره احتمال بررسی و تصویب بودجه یک دوازدهم گفت: بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها