کد خبر: 273795
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

محمدحسین نیکنام، معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی:

استعفای ظریف شائبه دوگانگی در نظام را ایجاد می کند

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی، گفت: مشکل بزرگ این استعفا زمان نابجای این اقدام باتوجه به تحولات بین الملل، منطقه و رخدادهای سیاست خارجی همزمان است و برای دشمنان شائبه دوگانگی در داخل نظام را بوجود می آورد.

استعفای ظریف شائبه دوگانگی در نظام را ایجاد می کند
کد خبر: 273795
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسین نیکنام معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی درباره استعفای محمد جواد ظریف گفت: اقدام به استعفا از سوی وزراء، به ویژه آنهایی که در راس وزراتخانه هایی که نقش مهم و محوری در دولت دارند را در اصل اقدام صحیح تلقی نمی کنم. البته راه حل جایگزینی وزرایی که به هر دلیلی قادر به ادامه کار نیستند یا باید جایگزین شوند، در قانون پیش بینی شده است و این کار مسیر قانونی خود را دارد.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شکل استعفای آقای ظریف نیز صحیح نبوده است. این نحوه استعفاء در شان دولت ما نبوده و به دور از روال قانونی است و در این نحوه اقدام به نوعی به رییس‌جمهوری و مجلس بی مهری شده است.

نیکنام اظهار کرد: مشکل بزرگ دیگر این استعفای زمان نابجای این اقدام باتوجه به تحولات بین الملل، منطقه و رخدادهای سیاست خارجی همزمان است و برای دشمنان شائبه دوگانگی در داخل نظام را بوجود می آورد.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: صرف نظر از قبول یا رد این استعفا این اقدام آقای ظریف ناشی از عصبانیت ایشان تلقی می گردد وباید به گونه ای آن را تصحیح کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها