کد خبر: 274835
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۱:۰۵
| |

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی:

دستورکار هفته جاری مجلس/ مجلس این هفته از شنبه تا سه شنبه جلسه علنی دارد

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: خانه ملت این هفته از شنبه تا سه شنبه با برگزاری جلسه علنی به بررسی بندهای الحاقی به لایحه بودجه 1398 کل کشور و رفع ایرادات شورای نگهبان به این لایحه می پردازند.

دستورکار هفته جاری مجلس/ مجلس این هفته از شنبه تا سه شنبه جلسه علنی دارد
کد خبر: 274835
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۱:۰۵

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی امروز در نوبت عصر از ساعت 14 تا 18 جلسه علنی دارد که بررسی بندهای الحاقی به لایحه بودجه سال 98 در دستور کار نمایندگان است.


وی افزود: مجلس همچنین از فردا - یکشنبه تا سه شنبه در نوبت صبح جلسه علنی دارد و نمایندگان ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 98 کل کشور را بررسی و اصلاح می کنند.


نماینده ساری در مجلس گفت: کمیسیون تلفیق مجلس صبح امروز ساعت 10 نیز برای بررسی مواد مراعا گذاشته شده لایحه بودجه تشکیل جلسه می دهد.

براساس این گزارش،‌ بررسی لایحه بودجه سال 98 کل کشور در جلسه علنی روز شنبه 27 بهمن 97 مجلس شورای اسلامی آغاز شد و نمایندگان در سه نوبت صبح و ظهر و شب این لایحه را بررسی کردند.


مجلس 22 تبصره لایحه بودجه سال آتی را تصویب کرده است و عصر امروز قرار است پیشنهادهای نمایندگان برای الحاق به این لایحه را رسیدگی کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها