کد خبر: 283043
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۹:۲۷:۳۷
| |

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس :

همه برای مقابله با آمریکا پاسدار هستیم

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه همه ما امروز برای مقابله با اقدام آمریکا پاسدار هستیم، گفت: «ترامپ» بداند با این اقدام ناشیانه نمی‌تواند ملت ایران را خسته کند.

همه برای مقابله با آمریکا پاسدار هستیم
کد خبر: 283043
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۹:۲۷:۳۷

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین ع و روز پاسدار، گفت: دولت پریشان احوال آمریکا در یک اقدام نابخردانه، سپاه پاسداران را به عنوان عامل تروریسم به لیست گروه‌های تروریستی جهان اضافه کرد.

وی افزود: همه ما می‌دانیم که این اقدام جاهلانه و نابخردانه است و ترامپ با این اقدام، منطقه و جهان را به سمت ناآرامی هدایت کرد و این اقدام ناشی از عدم شناخت آنان از ملت انقلابی و غیور ایران است.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: آمریکا عامل نابودی کشورهایی چون یمن، افغانستان و عراق است و نمی‌تواند با چنین اقداماتی موضوع را عوض کند چرا که آنان عامل وخامت در منطقه و همچنین سردسته تروریست‌ها هستند.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: دولت وهابی سعودی و آمریکا تروریست هستند که کودک کشی می‌کنند و بسیاری از مردم جهان را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی ادامه داد: امروز همه نمایندگان مجلس سبز پوش شده‌اند تا یک پیام را به جهان دهند مبنی بر اینکه شاید ما در هدایت کشور با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشیم، اما در حفظ نظام جمهوری اسلامی و انقلاب، وحدت کامل داریم و تا آخرین قطره خون پشت سپاه پاسداران هستیم.

وی با بیان اینکه همه ما امروز برای مقابله با این اقدام آمریکا پاسدار هستیم، گفت: بنده جانباز 70 درصد هستم و به ترامپ پیام می‌دهم که ما جانبازان حاضریم 30 درصد دیگر از سلامت جسمی خود را هم برای پاسداری از انقلاب اسلامی تقدیم کنیم و تا آخرین قطره خون خود از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم و پاسدار این نظام خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: «ترامپ» بداند که نه با تحریم‌های ناجوانمردانه و نه با این اقدام ناشیانه نمی‌تواند ملت ایران را خسته کند و این اقداماتش موجب وحدت و همدلی بیشتر ملت ما می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها