کد خبر: 290794
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۵:۱۱:۳۸
| |

آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری:

برخی می‌خواهند خودشان برای ولی فقیه خط و نشان بکشند

دبیرکل جبهه پایداری گفت: برخی «ولایت فقیه» را و برخی «ولایت» بر« فقیه» را قبول دارند و می‌خواهند خودشان برای ولی فقیه خط و نشان بکشند اما همه کسانی که ادعای خط شکنی دارند باید خط را برای مسیری که آقا می خواهند بشکنند.

برخی می‌خواهند خودشان برای ولی فقیه خط و نشان بکشند
کد خبر: 290794
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۵:۱۱:۳۸

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی طی سخنانی در گردهمایی مسئولان استانی جبهه پایداری با بیان اینکه ما باید ببینیم خودمان را برای ولایت می خواهیم یا ولایت را برای خود، گفت: کم نیستند کسانی که در کشور ما می خواهند سخنان «آقا» را آن طور که خودشان می خواهند تفسیر کنند.

وی افزود: برخی «ولایت فقیه» را قبول دارند و برخی «ولایت» بر «فقیه» را و می‌خواهند خودشان برای ولی فقیه خط و نشان بکشند ولی ما و همه کسانی که ادعای خط شکنی دارند باید خط را برای مسیری که آقا می خواهند، بشکنند نه خطی که خودشان می‌خواهند.

دبیرکل جبهه پایداری با ذکر خاطره‌ای از دیدار خود با آیت الله مصباح یزدی در خصوص فعالیت‌های جبهه پایداری ادامه داد: توصیه علامه مصباح به بنده این بود که به همه دوستان جبهه پایداری بگویید که امام فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است، اگر این را پذیرفتید دلیلی ندارد کم کاری کنیم و یا جلسات‌مان نامنظم برگزار شود. شما در زمان برگزاری جلسات چه کار مهمتری دارید؟

این استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: الان هم آقا فرمان آتش به اختیار داده‌اند و هر کس هر کاری می تواند برای انقلاب و رهبری باید انجام دهد.

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولان استانی جبهه پایداری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منطقه خود به ارائه پیشنهاد ها پرداختند و سپس جلسه با پرسش و پاسخ و با مشارکت اعضای شورای مرکزی ادامه یافت و پس از جمع بندی مطالب، گردهمایی خاتمه یافت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها