کد خبر: 318974
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۲:۳۵:۰۰
| |

محسن قمی، عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمن سعی دارد امتیاز مثبت انتخابات را منفی کند/ یکی از امتیازات نظام ما امتیاز مبتنی بر انتخابات است

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: یکی از امتیازات نظام ما امتیاز مبتنی بر انتخابات است، دشمن سعی دارد این امتیاز مثبت ما را به امتیازی منفی تبدیل کند و برخی دوستان نیز با ناآگاهی اظهارنظر کرده و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

دشمن سعی دارد امتیاز مثبت انتخابات را منفی کند/ یکی از امتیازات نظام ما امتیاز مبتنی بر انتخابات است
کد خبر: 318974
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۲:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم رونمایی ا ز کتاب روایت رهبری، بیان کرد: از نویسنده محترم کتاب تشکر می‌کنم ایشان اطلاعات کافی و انگیزه بسیار بالایی دارند. از سوی دیگر اطلاعاتی از سوی دفتر حفظ و نشر برای اولین بار در اختیار ایشان قرار داده شد و امیدوارم این اقدام ارزشمند دفتر نشر الگو باشد.

وی با بیان اینکه موضوع کتاب بحث مناسبت بین جمهوریت و اسلامیت است ، یادآور شد: امام خمینی (ره) در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و با اینکه اکثر مردم طرفدار ایشان بودند گفت مردم رأی بدهند که چه نظامی می‌خواهند و برای قانون اساسی خود نمایندگان را تعیین و برای آن رأی‌گیری شود، ما در طول 40 سال 36 انتخابات برگزار کردیم و حتی در دوران دفاع مقدس نیز امام فرمودند رأی‌گیری صورت گیرد، این نگاه جمهوری و مردمی است و نگاه مردمی ایشان در تمامی حوزه‌ها وجود داشت.

قمی در پایان گفت: یکی از امتیازات نظام ما امتیاز مبتنی بر انتخابات است، دشمن سعی دارد این امتیاز مثبت ما را به امتیازی منفی تبدیل کند و برخی دوستان نیز با ناآگاهی اظهار نظر کرده و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند، ولی در این خصوص باید کارشناسان آگاه صحبت کنند تا همگان را آگاه سازند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها