کد خبر: 326696
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله:

انگلیس در ضربه متقابل ایران چیزی برای گفتن نداشت

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: در اقتدار ایران اسلامی همین بس که انگلیس که خود را از ابرقدرت های غربی می داند در ضربه قدرت متقابل ایران چیزی برای گفتن نداشت.

انگلیس در ضربه متقابل ایران چیزی برای گفتن نداشت
کد خبر: 326696
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار پاسدار اسماعیل محمد کوثری روز پنجشنبه در انخستین همایش تشکل فرزندان سرداران شهید لشکر محمد رسول الله صلی الله علیه و آله در پادگان حضرت ولی عصر عجل الله در جمع خانواده شهدا گفت: زمانی که انگلیسی ها نفتکش ایرانی را ربودند، رهبری فرمودند اقدام متقابلی انجام می شود و به سرعت پاسداران و نیروهای مسلح اقدام به توقیف کشتی انگلیس کردند که این نشان از قدرت بازدارندگی ایران دارد.

کوثری با بیان این که ایران امروز مولفه های قدرت منافع ملی را که وابسته به مردم است و قدرت بازدارندگی در کنار قدرت ضربه متقابل را داراست، افزود: قدرت های پوشالی در زمان امام راحل در برابر مردم و جمهوری اسلامی شکست خوردند و امروز هم با درایت رهبر انقلاب اسلامی و پشتوانه مردم ولایتمدار مقابل ایران شکست پذیر هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: دو عامل رهبری و مردم باعث اقتدار و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی شده و شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز سر بلند باشیم و شهدا از ما توقع دارند که در برابر هجمه های استکبار ایستادگی و مقاومت کنیم.

کوثری تشکل فرزندان و خانواده شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای انتشار هر چه بیشتری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: فرزندان شهدای گرانقدر نباید در اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت یک لحظه احساس خستگی کنند.

سردار پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله صلی الله علیه و آله در این همایش گفت: تشکل فرزندان سرداران شهید لشکر محمد رسول الله اولین مراسم خود را با حضور خانواده شهدا و رزمندگان برگزار می کند و امید است فرزندان شهدا که امروز در عرصه های مختلف نمونه هستند، به عنوان الگوهای جوانان ایرانی معرفی شوند.

در ادامه مراسم بخش خاطره گویی از سوی همرزمان پدران شهید برگزارکنندگان این همایش برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

در انتهای مراسم از فرزندان و خانواده شهدا تقدیر و تجلیل شد.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها