کد خبر: 327285
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

محمدرضا بادامچی، عضو فراکسیون امید مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

باید واقعیت مسائل را با مردم در میان گذاشت/ مردم دوست ندارند در کشور تنش به‌ صورت مداوم وجود داشته باشد/ مردم نمی‌خواهند کاندیداهای مورد علاقه‌شان رد صلاحیت شوند

محمدرضا بادامچی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس، گفت: وظیفه اصلی مسئولان کشور این است که مسائل را با مردم در میان بگذارند و مشکلاتی را که در منطقه و جهان داریم به مردم بگویند.

باید واقعیت مسائل را با مردم در میان گذاشت/ مردم دوست ندارند در کشور تنش به‌ صورت مداوم وجود داشته باشد/ مردم نمی‌خواهند کاندیداهای مورد علاقه‌شان رد صلاحیت شوند
کد خبر: 327285
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا بادامچی، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، با تاکید بر لزوم توجه به مردم برای حضور پرشور آنان در انتخابات، گفت: مردم در ابتدا به حاکمیت نگاه می‌کنند و حاکمیت باید به‌ صورت صریح و شفاف نشان دهد به فکر مردم است. مردم از وضعیت فعلی هم ناراضی هستند و وضعیت معیشت مردم سخت است. مردم دوست ندارند در کشور تنش به‌ صورت مداوم وجود داشته باشد.

غریبه بودن مردم، برای پایداری و قوام حکومت خوب نیست

او عنوان کرد: دلگرم کردن مردم، رسیدگی به گرفتاری‌ها و خواسته‌های مردم بسیار مهم است. وظیفه حاکمیت است که مسائل را با مردم در میان بگذارد و باید مشکلاتی را که در منطقه و جهان داریم به مردم بگویند.

این نماینده مجلس به نقش جریان‌های سیاسی در حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات اشاره کرد: اگر احزاب‌ قوی داشته باشیم، قطعاً در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذار خواهد بود. البته با وضعیت فعلی هم می‌توانند تاثیرگذار باشند، اما وضعیت مردم در شرایط کنونی وضعیت خوبی نیست. مردم همیشه درباره اقدامات صورت‌گرفته سوال می‌کنند.

بادامچی همچنین درباره نقش شورای نگهبان و تاثیر تایید صلاحیت‌ها در برگزاری انتخابات پرشور گفت: شورای نگهبان هرچه سهل‌تر بگیرد و شمشیر را از بالا نبندد، مردم راضی‌تر هستند. مردم نمی‌خواهند کاندیداهای مورد علاقه‌شان رد صلاحیت شوند و دچار مشکلاتی با شورای نگهبان باشند.

او در پایان گفت: اگر شورای نگهبان بتواند انتخاباتی خوب، آزاد، بدون جانب‌داری و حمایت از کسی برگزار کند، برای مردم علاقه‌مندی خلق می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها