کد خبر: 329921
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۱ ۱۱:۳۸:۵۴
| |

امام جمعه همدان:

برخی مراجعه‌کنندگان به دفترم چندین ماه است نتوانسته‌اند گوشت تهیه کنند

«حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی» امام جمعه همدان در نماز عید قربان که در مسجد جامع همدان برگزار شد، با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: عید قربان از آنجایی آغاز شد که ابراهیم در میدان امتحان قرار گرفت و خلیل‌الله برای قربانی کردن فرزند خود مامور شد.

برخی مراجعه‌کنندگان به دفترم چندین ماه است نتوانسته‌اند گوشت تهیه کنند
کد خبر: 329921
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۱ ۱۱:۳۸:۵۴

اعتمادآنلاین| «حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی» امام جمعه همدان در نماز عید قربان که در مسجد جامع همدان برگزار شد، با بیان اینکه در روز عید قربان قربانی کردن مرسوم است اما باید در این زمینه به حال فقرا توجه داشته باشیم، گفت: نباید گوشت قربانی بین فامیل و خودمان که تمکن مالی داریم تقسیم شود بلکه باید سهمی از آن به فقرا برسد.

او با بیان اینکه مراجعه‌کننده‌هایی به دفتر امام جمعه داریم که عنوان می کنند چندین ماه است نتوانسته‌اند گوشت تهیه کنند، گفت: اگر ماندگاری و قبولی قربانی را می‌خواهید باید قربانی به دست فقیر واقعی و محتاج واقعی برسد.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه در حاشیه‌های شهر خانواده‌های فقیری هستند که باید به آنها توجه شود، اظهار داشت: البته تنها نباید در روز عید قربان به فکر فقرا بود بلکه باید در تمام ایام سال به این موضوع توجه کرد.

او با بیان اینکه 80 درصد مراجعان به دفتر امام جمعه همدان فقرا هستند و منابع نیز برای تامین آنها خوب نیست؛ گفت: خدمت به فقرا برکات بسیاری دارد.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه هیچ چیزی جای خدمت به مردم را نمی‌گیرد و این خدمت پرثمر است، اظهار داشت: همه فقیر و وابسته به خداوند هستیم و باید به حال فقرا رحم کنیم تا خداوند به ما رحم کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در دهه ولایت قرار گرفته‌ایم و باید تا می‌توانید چهره شهر را آذین‌بندی کنیم به طوری که نشان دهد شیعه علی(ع) هستیم، گفت: کسبه سردرب مغازه‌ها و مردم سردرب خانه‌ها را آذین بندی کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها