کد خبر: 336220
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۴:۳۴
| |

احمد جلیلی‌صفت، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

باید تلاش کنیم سبک و روش زندگی خود را قرآنی کنیم

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید تلاش کنیم تا سبک، روش و منش زندگی‌مان قرآنی و متاثر از فرامین الهی باشد.

باید تلاش کنیم سبک و روش زندگی خود را قرآنی کنیم
کد خبر: 336220
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۴:۳۴

اعتمادآنلاین| احمد جلیلی‌صفت، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی که پیش از ظهر امروز (شنبه) در سالن اجتماعات ستاد آجا برگزار شد، با بیان اینکه قرآن نور است و پاکان با قرآن سروکار دارند، بیان کرد: افرادی که با قرآن مانوس هستند و زندگی می کند قطعا زندگیشان نسبت به دیگران از معنویت و نورانیت بیشتری برخوردار است و به خدا نزدیکترند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به قرآن به عنوان یک کتاب آسمانی و انسان ساز، افزود: انس با قرآن، نگاه به قرآن، تلاوت، تدبر و عمل به قرآن قطعا انسان را از آسیب ها و آفت ها مصون می دارد. همیشه برنامه های قرآنی را اینطور تلقی کنید که در محضر خدا و تحت توجهات خاصه او هستید.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه اگر کسی حافظ قرآن باشد باید سعی کند تا عامل هم باشد، گفت: در روز حشر حافظان قرآن تنها آن آیاتی را که به آن عمل کرده اند را می توانند بخوانند.

جلیلی صفت در پایان با اشاره به اهمیت ترویج مفاهیم ارزنده قرآنی در سطوح مختلف زندگی مردم جامعه اسلامی، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا سبک، روش و منش زندگی مان قرآنی و متاثر از فرامین الهی باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها