کد خبر: 336698
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

2 وزیر پیشنهادی خیرالموجودین هستند/ مونسان و حاجی‌میرزایی رای می‌آورند

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: جو مجلس برای رای اعتماد به مونسان و حاجی‌میرزایی بستگی به فعالیت‌ها و جلسات آنها دارد. این 2 گزینه به تازگی کارشان را با فراکسیون‌های سیاسی مجلس شروع کرده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد برای رای اعتماد با مشکل چندانی مواجه شوند.

2 وزیر پیشنهادی خیرالموجودین هستند/ مونسان و حاجی‌میرزایی رای می‌آورند
کد خبر: 336698
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، نماینده اردکان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، در مورد وزرای پیشنهادی آموزش‌وپرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 2 وزیر پیشنهادی خیرالموجودین هستند. آقای مونسان در حوزه میراث فرهنگی کار کرده و اگر خطایی هم داشته گذرانده و در حال حاضر بر این حوزه مسلط است.

او سپس به سوابق وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش اشاره کرد: آقای حاجی‌میرزایی سوابق متعددی در آموزش‌و‌پرورش داشته و این وزارتخانه نیازمند حمایت جامع است، چون آقای حاجی‌میرزایی دبیر هیات دولت بوده رفاقتش با وزرا در حل مسائل و معضلات آموزش‌وپرورش می‌تواند بسیار کارساز باشد.

این نماینده مجلس توضیح داد: ما در میانه راه دولت و در آستانه تغییر مجلس هستیم و امیدوارم مجلس به هر 2 وزیر پیشنهادی رای اعتماد بدهد. اگر در جایی هم کاستی‌ها و ضعف‌هایی وجود داشت، به این 2 گوشزد کنند و مطالبه‌گر باشند و از آنها برنامه بخواهند. همچنین مجلس باید برعملکرد این 2 وزیر نظارت کند تا آنها به قول‌ها و وعده‌هایشان عمل کنند.

تابش در مورد جو مجلس نسبت به 2 گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش‌و‌پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جو مجلس برای رای اعتماد به مونسان و حاجی‌میرزایی بستگی به فعالیت‌ها و جلسات آنها دارد. این 2 وزیر به تازگی کارشان را با فراکسیون‌های سیاسی مجلس شروع کرده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد برای رای اعتماد با مشکل چندانی مواجه شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها