کد خبر: 336977
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۵۰:۰۶
| |

درخواست نماینده پاکدشت برای رأی اعتماد به مونسان و حاجی میرزایی در مجلس

محمد قمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، خواستار رأی اعتماد به محسن حاجی میرزایی و علی‌اصغر مونسان برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شد.

درخواست نماینده پاکدشت برای رأی اعتماد به مونسان و حاجی میرزایی در مجلس
کد خبر: 336977
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۱:۵۰:۰۶

اعتمادآنلاین| محمد قمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در نطق میان دستور جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا گفت: در این روزگار، یزید زمان، ‌ترامپ ملعون ملت ما را بین عزت و ذلت قرار داده و ما همچون حسین «هیهات منا الذله» می‌گوییم و با تمام توان و قدرت در برابر یزیدیان زمان ایستاده و از کیان انقلاب با جان و مال خود دفاع می‌کنیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا رأی اعتماد مثبت به محسن حاجی میرزایی دهند.

وی افزود: حاجی میرزایی از افراد باسابقه وزارت آموزش و پرورش، فردی پاک‌دست، مدیری مدبر و کارشناس است. بیایید معلمان و دانش‌آموزان را از بلاتکلیفی دربیاوریم. حاجی میرزایی نیز باید نسبت به خواسته‌های معلمان و استخدام حق‌التدریسی‌ها و مسئله بازنشستگان آموزش و پرورش اقدامات مناسبی انجام دهد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس همچنین خواستار دریافت رأی اعتماد برای علی‌اصغر مونسان کاندیدای وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شد و گفت: وقتی آقای مونسان مسئولیت وزارت گردشگری را بر عهده داشت موفق عمل کرد. او شایسته وزارتخانه فعلی است.

قمی در ادامه نطق خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه گفت: در بحث برجام قاطعانه از حقوق ملت دفاع کنید و در این راه دقت کنید، رهرو راه حسین و پیرو مکتب عاشورا باشید.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس خطاب به دولت و مجلس گفت: برای رفاه حال بازنشستگان و معلمان اقدامات لازم را به عمل آورید. همچنین مشکل و معضل استخدامی معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌ها را برطرف کنید.

قمی در پایان خطاب به قوای سه گانه تأکید کرد: راه نجات ملت پیمودن راه حسینی یعنی همان اجرای عدالت است. با عدالت حکومت‌ها باقی می‌ماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها