کد خبر: 339329
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۱:۱۱:۰۰
| |

مافی با اشاره به احکام اخیر در خصوص فعالان کارگری:

اگر احکام بر اساس حق نباشد می‌تواند جامعه را متزلزل کند/ باید از ستم دیدگان عذرخواهی شود

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به احکام اخیر درباره فعالان کارگری گفت: احکام قضایی در شرایط کنونی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و اگر احکام بر اساس حق نباشد و یا نادرست باشد می‌تواند جامعه را متزلزل کند. بنده خوشحالم که آقای رئیسی به موقع به این موضوع ورود کردند.

اگر احکام بر اساس حق نباشد می‌تواند جامعه را متزلزل کند/ باید از ستم دیدگان عذرخواهی شود
کد خبر: 339329
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پروانه مافی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت لحاظ کردن شرایط حساس کنونی کشور در قضاوت قضات، بیان کرد: نقش قاضی در شرایط حساس کنونی جامعه بسیار مهم است؛ اینکه رویکرد قضات با در نظر گرفتن مسائل جامعه و رای صادره از آن ها باتوجه به شرایط اجتماعی باشد، بسیار حائز اهمیت است.

او در ادامه اظهار کرد: رای‌هایی که از سوی قضات صادر می‌شود باید از منظر عدالت دقیق و همه جانبه باشد، از سوی دیگر در شرایط کنونی توجه به مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه نیز باید در عملکرد قضات جایگاه ویژه ای داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: احکام اخیر در خصوص فعالان کارگران اعتراض همه گروه های جامعه را به دنبال داشت و همه جناح‌های سیاسی و هر انسان دلسوزی با هر گروه فکری نسبت به این حکم اعتراض داشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه با اشاره به ورود به موقع رئیس قوه قضاییه به احکام صادره در خصوص کارگران، بیان کرد: خوشبختانه رئیس دستگاه قضا به موقع به این موضوع وارد شدند و در خصوص آراء صادره دستور دادند به سرعت و تحت نظارت رییس کل دادگستری تهران تجدیدنظر و رسیدگی منصفانه صورت گیرد.

مافی در ادامه تاکید کرد: احکام قضایی در شرایط کنونی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده واگر احکام بر اساس حق نباشد و یا نادرست باشد می‌تواند جامعه را متزلزل کند. بنده خوشحالم که آقای رئیسی به موقع به این موضوع ورود کردند و توانستند هدفی را که دشمنان در سر داشتند و به دنبال برهم زدن جامعه بودند را خنثی کنند. از سوی دیگر باید از ستم دیدگان عذرخواهی شود.

نماینده مردم تهاران در خانه ملت در پایان گفت: ان شاءالله در سایر بخش‌هایی که احکام قضایی صادر می‌شود، دقت و عدالت و زمان‌سنجی نیز در نظر گرفته شود.

منبع ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها