کد خبر: 341843
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۵:۰۰
| |

ابراهیمی با اشاره به اظهارات وزیرخارجه آمریکا:

ادعای مقامات آمریکایی بدون سند است/ نباید حمله به آرامکو دستاویزی برای دامن زدن به ایران هراسی شود/ برچسب زدن به کشورها سیاست قدیمی آمریکایی ها است

 علیرضا ابراهیمی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اظهارات وزیر خارجه آمریکا در مورد نقش کشورمان در حمله به پالایشگاه آرامکو بخشی از پازل ایران هراسی است. هر چند که برچسب زدن به کشورها سیاست قدیمی آمریکایی ها است و موضوع جدیدی نیست.

ادعای مقامات آمریکایی بدون سند است/ نباید حمله به آرامکو دستاویزی برای دامن زدن به ایران هراسی شود/ برچسب زدن به کشورها سیاست قدیمی آمریکایی ها است
کد خبر: 341843
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا ابراهیمی،عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه صحبت‌های اخیر وزیر خارجه ایالات متحده در مورد نقش کشورمان در حمله به مجموعه پالایشگاهی شرکت آرامکو فرافکنی محض است، گفت: تصور نمی کنم مایک پمپئو خودش نیز به حرف هایی که می زند، باور داشته باشد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در این خصوص، اظهار کرد: اظهارات مقامات آمریکایی بدون ارائه سند و مدرک است تا جایی که سناتور کریس مورفی از حزب دموکرات رفتار پمپئو را نابخردانه دانست.

وی ادامه داد: وزیر خارجه ایالات متحده عنوان کرده تهران پشت سر نزدیک به 100 حمله به سعودی است و روحانی و ظریف تظاهر می کنند که خواهان دیپلماسی هستند این امر در حالیست که باید یادآور شد امروزه جمهوری اسلامی در صدر لیست کشورهایی قرار دارد که دیپلماسی و مذاکره را دردستور کارش قرار داده اما آمریکا کشوری است که در صدر لیست ناقضان معاهده های بین المللی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه برچسب زدن به کشورها سیاست قدیمی آمریکایی ها است، تصریح کرد: می توان اذعان کرد اظهارات ضدایرانی پمپئو، بخشی از پازل ایران هراسی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد وزیر خارجه آمریکا باید بدنبال بهانه دیگری برای افزایش فشار حداکثری علیه تهران باشد زیرا حمله یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای تلوزیونی صریحا اعلام کرد که این عملیات در شرقی ترین نقطه عربستان حق قانونی و طبیعی‌شان در پاسخ به جنایت‌های متجاوزان و محاصره کشورشان طی 5 سال گذشته است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها