کد خبر: 344880
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۹:۱۰:۰۱
| |

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس:

کمیته‌ای برای ساماندهی محتوای تابلوهای ورودی قم تشکیل شود

مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت ایجاد کمیته ای برای ساماندهی و نظارت بر محتوای تابلوهای ورودی این شهر عنوان کرد: ساماندهی تابلوها و بیلبوردها باید در قالب طرحی جامع و بر اساس کار کارشناسی و حساب شده صورت گیرد.

کمیته‌ای برای ساماندهی محتوای تابلوهای ورودی قم تشکیل شود
کد خبر: 344880
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۹:۱۰:۰۱

اعتمادآنلاین| مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، عصر چهارشنبه در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگی عمومی قم با تقدیر از تلاش شورای فرهنگ عموی قم برای ساماندهی به تابلوهای ورودی این شهر گفت: وجود مضجع شریف کریمه اهل بیت(ع)، مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه و مسجد جمکران عوامل جلب نظر به قم است به همین دلیل باید رورودی های شهر متناسب با این موضوعات ساماندهی شود.

وی ادامه داد: محتوای تابلوهای ورودی و خروجی قم باید متناسب با شان و جایگاه قم باشد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد کمیته ای ویژه برای ساماندهی محتوا تابلوهای ورودی شهر، گفت: این کمیته با حضورنمایندگانی از آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، حوزه علمیه، شورای تبلیغات، سپاه پاسداران، شهرداری، حمل و نقل و ترافیک و همچنین سپاه پاسداران باید تشکیل جلسه داده و نسبت به ساماندهی ورودیهای شهر برنامه ریزی کنند.

ذوالنوری تاکید کرد: به جای تصویب طرحی برای 2 ورودی شهر توسط شورای فرهنگ عمومی باید طرحی جامع برای ساماندهی تمام ورودهای استان توسط یاین شورای در دستور کار قرار گیرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها