کد خبر: 344993
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۲:۵۱:۳۷
| |

سردار قربانی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

معنویت و اعتقاد مردم و امام راحل موجب پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد

سردار مرتضی قربانی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: در ابتدای انقلاب دشمنان انقلاب اسلامی با هدف تصرف خاک ایران جنگ تحمیلی را راه اندازی کردند و قدرت غرب و شرق پشت سر صدام بود اما معنویت و اعتقاد مردم و امام راحل موجب پیروزی ما در این جنگ شد.

معنویت و اعتقاد مردم و امام راحل موجب پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد
کد خبر: 344993
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ ۱۲:۵۱:۳۷

اعتمادآنلاین| سردار مرتضی قربانی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بجنورد گفت: دنیای استکبار همواره به دنبال تجزیه خاک ایران بوده است و حکومت 2500 ساله شاهنشانی چیزی جز خواری و ذلت نداشته و بخش های عظیمی از کشور در جنگ های مختلف از ایران جدا شد.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی نیز دشمنان با هدف تصرف خاک ایران جنگ را راه اندازی کردند اما ما معنویت و اعتقاد مردم و امام راحل موجب پیروزی ما در این جنگ شد.

وی اظهار کرد: به برکت ولایت فقیه، وحدت و شجاعت نصیب ملت ایران شده است.

اقدامات مسئولان در برابر فداکاری رزمندگان هیچ است

محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این همایش گفت: اقدامات ما به عنوان مسئولان اجرایی کشور در برابر فداکاری و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هیچ است.

وی بیان کرد: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه بلند امام راحل در طول هشت سال دفاع مقدس در ابتدای انقلاب و پس از آن با رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری به وجود آمده و این مسیر ادامه دارد.

شجاعی افزود: امروز در جایگاهی هستیم که هشت سال دفاع مقدس حاصلی جز ناامیدی دشمنان برای راه اندازی جنگ نظامی ندارد.

وی ادامه داد: هر گونه به دفاع مقدس نگاه می کنیم می بینیم که انصافا تمام وجود و هستی و داشته های رزمندگان در خدمت نظام بوده است و این اخلاص و جانبازی و صبر و استقامت صحنه های پر افختاری را برای هر ایرانی ایجاد کرده است.

شجاعی ادامه داد: در چند روز گذشته شاهد حضور پرقدرت رئیس جمهور در سازمان ملل بودیم و دیدیم چگونه رهبران کشورهای مختلف با نگاه وساطت برای برقراری مذاکره به رئیس جمهور و هیات ایرانی مراجعه کردند و این یعنی عزت و افتخار که اگر بزرگمردی ها و رشادت های رزمندگان نبود به طور قطع به این نقطه افتخار آمیز در دنیا نمی رسیدیم.

وی تاکید کرد: به عنوان مسئولان اجرایی کشور باید نگاهی به این رشادت ها و پایمردی ها داشته باشیم و در انجام وظایف خود نسبت به نظام و مردم در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند با خلوص نیت حرکت کنیم.

شجاعی گفت: بنده هر گاه همکار یا همراهی در سیستم اجرایی احساس خستگی و منتی بر مردم دارد می گویم این کارها در برابر جانفشانی های رزمندگان هیچ است و ما اگر شبانه روز خود را بگذاریم و توفیق هم داشته باشیم ذره ای به حساب نمی آید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها