کد خبر: 345824
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۲۰:۲۳:۰۴
| |

شهاب نادری، نماینده مردم اورامانات در مجلس مطرح کرد؛

لزوم توجه به زیرساخت‌های آموزش و پرورش در منطقه اورامانات

شهاب نادری، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید به زیرساخت‌های آموزش و پرورش در منطقه اورامانات بیشتر توجه شود.

لزوم توجه به زیرساخت‌های آموزش و پرورش در منطقه اورامانات
کد خبر: 345824
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۲۰:۲۳:۰۴

اعتمادآنلاین| شهاب نادری، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح 72 مدرسه مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه کشورهای پیشرفته به معلمان نگاه ویژه دارند، گفت: معلمان در چنین جوامعی از عزت و احترام زیادی برخوردارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: آموزش و پرورش نباید کار سیاسی کنند و فقط باید به دنبال آموزش باشد.


نادری در ادامه خواستار راه اندازی یک خانه معلم یا اردوگاه تفریحی دانش آموزی با توجه به ظرفیت های گردشگری منطقه اورامانات در این منطقه شد.


نادری با اشاره به وضعیت نامناسب هنرستانهای منطقه اورامانات از نظر تجهیزات گفت: با توجه به تاکید وزارت آموزش و پرورش به اهمیت توجه به مقوله مهارت آموزی، نیاز است تا در این حوزه بیشتر کار شود.


نادری از وزیر آموزش و پرورش خواست تا سرزده از هنرستانهای منطقه اورامانات بازدید کند تا وضعیت این هنرستانها از نظر تجهیزاتی را شاهد باشد.


نادری با بیان اینکه در حال حاضر نسبت نیروهای خدماتی به مدارس یک به شش است، گفت: به ازای هر شش مدرسه یک نیروی خدماتی داریم ، لذا باید برای جذب نیروهای خدماتی برای مدارس این منطقه برنامه ریزی شود.


جذب نیروهای پیش دبستانی، بازنگری در سهمیه استخدامی آموزش و پرورش منطقه اورامانات با توجه به آمار بازنشستگان این منطقه تا سال 1400، اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان و توجه به خوابگاه‌های دانش آموزی از جمله نیازهای منطقه اورمانات بود که نادری از آنها یاد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها