کد خبر: 346047
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۳:۴۴:۱۲
| |

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

یمنی‌ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند/ «نصر من الله» یمنی‌ها تداعی‌گر بیت‌المقدس بود

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به توانمندی بالای یمنی‌ها در جریان تجاوز سعودی‌ها و هم‌پیمانان عربستان گفت: یمنی‌ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند.

یمنی‌ها به قدرت بازدارندگی دست یافتند/ «نصر من الله» یمنی‌ها تداعی‌گر بیت‌المقدس بود
کد خبر: 346047
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۳:۴۴:۱۲

اعتمادآنلاین| سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه همایش پیشکسوتان جهاد در استان سمنان گفت: صنعت نظامی یمنی‌ها با وجود تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به حملات اخیر یمنی‌ها به اهدافی در عربستان خاطرنشان کرد: این حملات سعودی‌ها و هم‌پیمانان آنها را غافلگیر کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه یمنی‌ها از بهره هوشی بالایی برخوردارند ادامه داد: بخش اعظم این کشور مسلمان را شیعیان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های مردم و مبارزان یمنی خاطرنشان کرد: یمنی‌ها مردمی شجاع و قانع هستند و آنها که اهل قناعت‌اند ثروتمندترین مردم هستند.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه یمنی‌ها امروز از توان نظامی بالایی برخوردارند گفت: قدرت و توان بالای یمنی‌ها در آینده بیشتر در منطقه مطرح می‌شود و دشمنان این مردم راهی جز شکست پیش رو ندارند.

سردار فدوی با بیان اینکه هرگونه تجاوز به این کشور با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده یمنی‌ها روبرو خواهد شد افزود: حمله شب گذشته یمنی‌ها(عملیات نصرمن الله" و یا حمله آنها به تاسیسات نفتی عربستان نشان دهنده قدرت یمنی‌ها است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات شب گذشته یمنی‌ها در پاسخ به تجاوزات پیوسته سعودی‌ها گفت: این عملیات من را به یاد عملیات فتح خرمشهر در دفاع مقدس مردم ایران انداخت چرا که ما نیز در این عملیات شکست سنگینی به دشمن تحمیل کردیم از این رو این عملیات عملیات بیت المقدس را برای من تداعی کرد.

وی به اسارت گرفت حدود هفت هزار از سربازان سعودی در عملیات روز گذشته در نجران را نشان از قدرت بالای یمنی‌ها دانست و گفت: یمنی‌ها ضربه سختی به سعودی‌ها و هم‌پیمانان آنها وارد کردند.

این فرمانده ارشد نظامی در بخش دیگری به لزوم ایجاد وحدت تاکید و تصریح کرد: وحدت سد محکمی در برابر دشمنان است و خوشبختانه همواره در طول حیات انقلاب اسلامی محور وحدت وجود داشته است.

وی با بیان اینکه: ندای انقلاب اسلامی همان ندای پیامبر اعظم(ص)است ادامه داد: اتحاد و وحدت و همدلی در بین مردم سبب توجه و عنایت بیشتر خداوند نیز خواهد شد و انشالله وحدت در بین نیروهای انقلاب ادامه دار است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها