کد خبر: 346880
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۴۰:۳۶
| |

علیجانی، سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در مجلس:

مجمع نمایندگان تهران برای حل مشکلات حوزه آب و فاضلاب کارگروهی تشکیل داد

محسن علیجانی، سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در مجلس، با اشاره به تشکیل کارگروهی با همکاری استانداری برای رفع مشکلات استان تهران و اختصاص اعتبارات مورد نیاز گفت که در صورت سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در شبکه فاضلاب منطقه 22 امکان استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب برای آبیاری فضای سبز وجود دارد.

مجمع نمایندگان تهران برای حل مشکلات حوزه آب و فاضلاب کارگروهی تشکیل داد
کد خبر: 346880
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۴۰:۳۶

اعتمادآنلاین| محسن علیجانی، سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در مجلس، در توضیح جلسه مجمع نمایندگان تهران با معاونان عمران استانداری و آبفای وزیر نیرو گفت: مجمع نمایندگان تهران جلسه‌ای برای بررسی مسائل مرتبط با حوزه آب و فاضلاب تهران و شهرستان‌های اطراف آن برگزار کرد. در این جلسه وضعیت آب شرب و پوشش شبکه فاضلاب در تهران و شهرستان‌های اطراف مورد بررسی قرار گرفت که طبق آن پوشش شبکه فاضلاب در تهران 75 درصد در شهرستان‌های اطراف تهران 12 درصد و متوسط کشوری 48 درصد است.

به گفته وی، در این جلسه گزارشی در زمینه تامین آب منطقه‌ای استان تهران و وضعیت سدها و چگونگی تامین آب شرب ارائه شد. بررسی وضعیت تصفیه خانه و مجتمع‌های آبرسانی روستایی و وضعیت شبکه‌های آب رسانی و فاضلاب استان تهران از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

به گفته علیجانی، در این جلسه موضوع نحوه استفاده 300 میلیون متر مکعب از آب شرب تهران برای آبیاری فضاهای سبز توسط شهرداری تهران نیز مطرح شد که در صورت سرمایه گذاری شهرداری تهران در شبکه فاضلاب منطقه 22 می‌تواند از پساب فاضلاب منطقه که تصفیه می‌شود برای آبیاری فضای سبز تهران استفاده کند.

نماینده تهران در پایان گفت که قرار شد کارگروهی در مجمع تهران با همکاری استانداری ایجاد شود تا ضمن بررسی مشکلات مطرح شده اعتبارات مورد نیاز در بودجه 99 هم لحاظ شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها