کد خبر: 346932
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۴:۵۸:۱۸
| |

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس:

گزارش مجلس از سانحه قطار زاهدان-تهران هفته آینده نهایی می‌شود

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس، از تشکیل کمیته ویژه بررسی حادثه قطار زاهدان-تهران خبر داد و گفت: اعضای این کمیسیون از محل وقوع حادثه بازدید کرده و در حال تدوین گزارش مربوطه هستند.

گزارش مجلس از سانحه قطار زاهدان-تهران هفته آینده نهایی می‌شود
کد خبر: 346932
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۴:۵۸:۱۸

اعتمادآنلاین| محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل، گفت: کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی این حوزه به پرونده حادثه قطار زاهدان ورود کرده و قطعا مسئله را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست اخیر صحن علنی مجلس، علی لاریجانی کمیسیون عمران را مأمور به بررسی حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل و تدوین و ارائه گزارش به صحن علنی مجلس کرد.

وی ادامه داد: اطلاعات ابتدایی درباره حادثه مذکور به دست آمده است، اما قطعا کمیسیون به صورت جدی و دقیق این موضوع را بررسی می کند، حادثه خروج قطار مسافربری زاهدان- تهران از ریل روز 3 مهر ماه در محدوده 100 کیلومتری محور زاهدان- کرمان و فاصله دو کیلومتری ایستگاه شورو رخ داده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، از تشکیل کمیته ویژه برای بررسی حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل خبر داد و گفت: اعضای این کمیسیون اخیرا از محل وقوع حادثه بازدید کرده و در حال تدوین گزارش مربوطه هستند، همچنین امروز نشستی با حضور مسئولان راه آهن کشور برای بررسی این مسئله در کمیسیون برگزار می شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: براساس پیش بینی های صورت گرفته، گزارش این کمیسیون درباره حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل تا هفته آینده آماده شده و به سرعت برای قرائت در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها