کد خبر: 348837
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۰:۱۲:۱۳
| |

احمد جلیلی‌صفت، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

فتنه مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و وهابیت با درایت کشورهای منطقه خنثی می‌شود

احمد جلیلی‌صفت، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با اشاره توطئه مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و وهابیت درمنطقه برای جلوگیری از راهپیمایی عظیم اربعین‌حسینی تاکید کرد: این فتنه باتیزهوشی و درایت کشورهای منطقه خنثی شده و راهپیمایی اربعین باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

فتنه مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و وهابیت با درایت کشورهای منطقه خنثی می‌شود
کد خبر: 348837
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۰:۱۲:۱۳

اعتمادآنلاین| احمد جلیلی‌صفت، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مراسم بدرقه کاروان زیارتی اربعین حسینی از دژبان ستاد ارتش برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، با بیان اینکه طبق آیات و روایات، پیامبر اکرم(ص) 120سفر آسمانی به معراج داشتند گفت: در یکی از این سفرها حضرت جبرئیل به حضرت محمد (ص) می‌فرماید که عرش را بنگرید و ایشان مشاهده کردند که بر گنبد گیتی "ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه" نقش بسته است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: حضرت ابا‌عبدالله ‌الحسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات‌ است و هر چه از واقعه کربلا می‌گذرد، عشق و محبت انسان‌ها به ایشان بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان متوکل عباسی قبر مطهر امام‌حسین(ع) به امید جلوگیری از زیارت ایشان تخریب شد، گفت: علی‌رغم آن اتفاق، امروز شاهد انبوه زائران حرم امام‌حسین(ع) از تمامی نقاط جهان هستیم.

جلیلی‌صفت خاطرنشان کرد: خیل عظیم زائران و حاضران در راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی، این راهپیمایی را به یک رزمایش بین المللی مبدل ساخته است. اکنون این رویداد محدود به شیعیان نیست، بلکه از تمام اقوام‌ و مذاهب در این پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند که شکوه وجلال ویژه‌ای دارد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه هر سال شاهد افزایش مشتاقان زیارت حرم ائمه معصومین (ع) در عراق هستیم، گفت: این حضور میلیونی موجب ترس و ‌واهمه در دل دشمنان اسلام شده است. کما اینکه مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و وهابیت در صدد توطئه و ناامنی درمنطقه هستند تا از حرکت کاروان عظیم اربعین‌حسالینی جلوگیری کنند ولی این فتنه باتیزهوشی و درایت کشورهای منطقه خنثی شده و خواهد شد و این راهپیمایی باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها