کد خبر: 349637
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۰:۲۱:۱۲
| |

بروجردی تاکید کرد:

ریاض طی چند سال اخیر از اصول جهان اسلام عدول کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر مقامات عربستان بخواهند تنش در رابطه با ایران را تعدیل کنند، استقبال خواهیم کرد اما طبیعتا در این زمینه اصرار خاصی نداریم.

ریاض طی چند سال اخیر از اصول جهان اسلام عدول کرده است
کد خبر: 349637
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۰:۲۱:۱۲

اعتمادآنلاین| علاءالدین بروجردی ، در رابطه با ابراز تمایل سعودی ها برای برقراری ارتباط مجدد با جمهوری اسلامی ایران، گفت: عربستان طی 6 سال گذشته در کج راهه قرار گرفته و بر این اساس شاهد غرق شدن سعودی ها در باتلاق یمن هستیم.

ریاض طی چند سال اخیر از اصول جهان اسلام عدول کرده است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این راستا، تصریح کرد: همچنین باید اذعان کرد ریاض طی چند سال اخیر از اصول جهان اسلام عدول کرده، این کشور در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته و تبعیت کامل از کاخ سفید دارد.

وی ادامه داد: اگر مقامات عربستان سعودی بخواهند تنش در رابطه با جمهوری اسلامی ایران را تعدیل کنند، استقبال خواهیم کرد اما طبیعتا در این زمینه اصرار خاصی نداریم زیرا یک دست صدا ندارد.

همواره داشتن ارتباط خوب با همسایگان در اولویت سیاست خارجی کشورمان است

این نماینده مردم در مجلس دهم در این راستا، اظهارکرد: همواره اعلام کرده ایم که داشتن ارتباط خوب با همسایگان در اولویت سیاست خارجی کشورمان است و اگر رابطه ای دچار تنش باشد حتما طرف مقابل دچار مشکل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد کشورهای میانجی برای افزایش سطح ارتباطات بین تهران و ریاض، خاطرنشان کرد: معمولا کشورهایی که احساس مسئولیت می کنند درصدد میانجی گری گام برمی دارند از این رو اگر کشوری در این راستا اقدام کرده و ظرفیت دارد، از آن بهره خواهیم برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها