کد خبر: 351470
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۱:۱۸:۰۸
| |

انتقاد نماینده بروجن از تخریب یک پروژه آبرسانی

خدیجه ربیعی، نماینده مردم بروجن در مجلس، نسبت به تخریب پروژه آبرسانی بن - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری و نامه‌نگاری مسؤولان استان اصفهان برای تغییر مرزهای جغرافیایی دو استان به وزیر کشور تذکر داد.

انتقاد نماینده بروجن از تخریب یک پروژه آبرسانی
کد خبر: 351470
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۱:۱۸:۰۸

اعتمادآنلاین| خدیجه ربیعی، نماینده مردم بروجن در مجلس، در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکر شفاهی گفت: متاسفانه در هفته اخیر شاهد اقدام غیرقانونی مقامات استان اصفهان درخصوص پروژه ملی آبرسانی بن - بروجن بودیم. تخریب محل آبگیری این پروژه که پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دارد به معنای واقعی کلمه تضییع حقوق بیت‌المال و ظلم آشکار به مردم چهارمحال و بختیاری است. از رییس قوه قضاییه می‌خواهم با افرادی که موجب تضییع اموال و ایجاد جو ناآرامی و نارضایتی در استان چهارمحال و بختیاری می‌شوند، برخورد قاطع کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی خطاب به عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور از وی پرسید: آیا استاندار استان اصفهان توان برقراری امنیت یک پروژه ملی را ندارد؟

وی متذکر شد: بعد از تخریب پروژه مذکور مقامات استان اصفهان در نامه خواستار تغییر مرزهای استانهای چهارمحال و بختیاری و اصفهان شدند. آیا این اقدام معنایی جز بر هم زدن آرامش و ایجاد تنش دارد؟ آقای وزیر کشور حتما به این مسئله رسیدگی کنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها