کد خبر: 355082
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۱۴:۳۴:۲۸
| |

علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس:

بخشی از حقوق معوق کارکنان آذراب طی روزهای آتی پرداخت می‌شود

علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، گفت: طی روزهای آتی بانک کشاورزی 15 میلیارد تومان را برای پرداخت بخشی از حقوق معوق کارکنان شرکت آذراب به حساب این شرکت واریز می‌کند.

بخشی از حقوق معوق کارکنان آذراب طی روزهای آتی پرداخت می‌شود
کد خبر: 355082
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۱۴:۳۴:۲۸

اعتمادآنلاین| علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات کارکنان شرکت آذراب گفت:‌ در نشستی که اخیرا با حضور معاونین وزیر صنعت و کار و نمایندگانی از بانک کشاورزی و شرکت مپنا و بنده به عنوان نماینده اراک در مجلس برگزار شد موضوع حل مشکل کارکنان آذراب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست مقرر شد تا بانک کشاورزی طی روزهای آتی مبلغی را معادل 15 میلیارد تومان به حساب شرکت آذراب واگذار کند تا برای پرداخت بخشی از حقوق معوق کارکنان این شرکت هزینه شود.

نماینده مردم اراک در مجلس اظهار داشت:‌ در این جلسه همچنین موضوع واگذاری شرکت آذراب به مپنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تصمیم نهایی در این باره که یا در ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شود و یا نشستی با حضور وزرای صنعت، اقتصاد، کار و احتمالا رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهد بود، اتخاذ شود.

کریمی خاطرنشان کرد: شرکت مپنا خرید شرکت آذراب را مشروط به شرایطی کرده چنانچه این شروط محقق شود سهام عمده آذراب که در اختیار بانک مرکزی است را خواهد خرید.

نماینده مردم اراک در مجلس در پایان گفت: شروط شرکت مپنا در رابطه با آذراب حول محور تولید این شرکت است که مقرر کرده آذراب تا مدتی باید ظرفیت تولیدی داشته باشد و یک شرکت ورشکسته نباشد و باید به عنوان یک شرکت فعال به مپنا واگذار شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها