کد خبر: 364830
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۸:۲۶:۴۴
| |

عبدالرضا مصری، نایب رییس مجلس:

تعدد و تزاحم قوانین از مشکلات اساسی کشور است

عبدالرضا مصری، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی، تعدد و تزاحم قوانین را از مهمترین چالش‌ها و مشکلاتی عنوان کرد که در کشور با آن روبرو هستیم.

تعدد و تزاحم قوانین از مشکلات اساسی کشور است
کد خبر: 364830
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۸:۲۶:۴۴

اعتمادآنلاین| عبدالرضا مصری، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی، عصر پنجشنبه در شصت و چهارمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور که در سرسرای جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: تناقض قوانین و اینکه همواره مجبور به وضع قانون جدید هستیم مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: وضع قوانین جدید به صورت مکرر کار را برای افراد و مدیران جهت تطابق با آن دشوار می کند و همین موضوع بر اجرای کارها نیز اثر منفی می گذارد.

مصری، تعدد و تزاحم مراکز تصمیم گیری در امور واحد را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: تصمیم گیری به این شکل امکان پاسخگویی را از بین می برد چرا که همگی مسوُولیت اتفاق را به گردن دیگری می اندازند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدد دستگاه های نظارتی با واحدهای اندازه گیری مختلف از دیگر چالش های پیش روست، یاداور شد: ما به قدری قانون داریم که گاهی خودمان هم سردرگم می شویم.

وی تصریح کرد: ایران با 4 تا 5 میلیون کارمند دولتی یکی از بزرگترین دستگاه های اداری دنیا را دارد در حالی که کارمندان دولتی در آمریکا بین 350 تا 400 هزار نفر و در کشور دانمارک هشت هزار نفر است.

مصری در پایان به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حذف قوانین مزاحم نیز اشاره کرد و گفت: این قوانین اجرای برخی برنامه های اقتصاد مقاومتی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها