کد خبر: 366244
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۱:۲۵:۵۳
| |

کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان:

تمام فعالیت‌های انتخابات به دقت مورد رصد قرار گیرد

کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، با بیان اینکه باید تمام فعالیت‌های انتخابات به دقت مورد رصد قرار گیرد، گفت: در بررسی صلاحیت‌ها شورای نگهبان دقت لازم را به خرج می‌دهد.به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عباسعلی کدخدایی در مراسم افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شورای نگهبان اظهار کرد: «در بررسی صلاحیت‌ها دقت خیلی مهم است چرا که اگر حقی ضایع شود در پیشگاه خدا و مردم مسئول هستیم».

تمام فعالیت‌های انتخابات به دقت مورد رصد قرار گیرد
کد خبر: 366244
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۱:۲۵:۵۳

اعتمادآنلاین| کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: «از آن سو اگر افراد ناصالح یا ناشایست تأیید شوند بازهم ما هم مسئولیم و هم پاسخگو باید باشیم».

وی افزود: «هیئت‌های نظارت و اعضای محترم این هیئت‌ها که شاخه‌های مردمی نظارت بر انتخابات هستند؛ وظیفه سنگینی در بررسی صلاحیت‌ها و تایید صحت و سلامت انتخابات برعهده دارند».

قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه باید تمام فعالیت‌های انتخابات به دقت مورد رصد قرار گیرد و گزارش‌های رسیده از سایر نهادها نیز بررسی و در صورت لزوم به هیئت مرکزی ارسال شود، عنوان کرد: «شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت که به درستی تنها نهاد ناظر بر انتخابات هستند باید تخلفات را به دقت بررسی کنند تا حقی از کسی تضییع نشود».

کدخدایی اضافه کرد: «در انجام وظیفه خطیر نظارت بر انتخابات، پس از آغاز ثبت‌نام‌ها، بحث بررسی صلاحیت داوطلبان را داریم که باید به تدریج در هیئت‌های نظارت استان‌ها بررسی و نهایتا در هیئت مرکزی اعلام نظر شود که دقت نظر در این بررسی‌ها نیز بسیار مهم است».

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها