کد خبر: 370605
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۱۴:۱۵:۰۰
| |

قاسم ساعدی، نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

رهبری هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب تخطی نمی‌کنند/ سرباز نظامیم و در کنار تصمیمات رهبری می‌ایستیم/ اصولگرایان مکلف‌اند به عنوان جریان ولایی از همه حرکات و رفتار رهبری اطاعت کنند

قاسم ساعدی با بیان اینکه شخصیت رهبری فراملی و فراجناحی است، اطاعت از تصمیمات ایشان را بر همه جناح‌ها به خصوص جریان اصولگرا واجب دانست و گفت: به عنوان سرباز نظام موظف به اطاعت از همه تصمیمات و دستورات رهبری هستیم و البته می‌دانیم که ایشان در تصمیمات‌شان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب تخطی نمی‌کنند.

رهبری هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب تخطی نمی‌کنند/ سرباز نظامیم و در کنار تصمیمات رهبری می‌ایستیم/ اصولگرایان مکلف‌اند به عنوان جریان ولایی از همه حرکات و رفتار رهبری اطاعت کنند
کد خبر: 370605
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۱۴:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ قاسم ساعدی، نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، در پاسخ به این سوال که اگر تصمیمی در سطح کلان نظام گرفته شود که برخلاف نظر و مطالبات اصولگرایان تندرو باشد، چه واکنشی نسبت به این امر خواهند داشت، گفت: اصولگرایان در چارچوب نظام همیشه قرار داشته و قرار دارند و همواره مدافع ارزش‌های نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.

نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس ادامه داد: از آنجا که اصولگرایان خودشان را مدافع انقلاب می‌دانند و سرباز نظام هستند، می‌دانند هیچ‌گاه آقا برخلاف اهداف و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب که شالوده‌های نظام است کاری انجام نمی‌دهند و از این چارچوب تخطی نمی‌کنند.

ساعدی توضیح داد: ما اعضای فراکسیون ولایی و مردم ولایت‌مدار تابع رهبری هستیم و بر اساس بصیرتی که آقا دارند همه ما مکلف هستیم از آن بصیرت و نظر حمایت کنیم و به عنوان سرباز نظام در کنار ایشان بایستیم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس در واکنش به اینکه ولایی‌ها گاهی از تصمیماتی که رهبری اعلام می‌کنند تخطی می‌کنند گفت: آقا شخصیتی فراحزبی و فراجناحی دارند و جایگاه ایشان فراملی است،‌ بنابراین همه ما مکلف به اطاعت از فرمان و تصمیمات ایشان هستیم.

ساعدی عنوان کرد: ایشان در هیچ جریان سیاسی‌ای نمی‌گنجند و بر اساس شرایط زمانی جامعه را ارشاد می‌کنند.

نماینده اصولگرای عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: اصولگریان مکلف‌اند به عنوان جریان ولایی از همه حرکات و رفتار رهبری اطاعت کنند چراکه رهبری جایگاه فراحزبی دارند و هیچ‌گاه نمی‌توانیم ایشان را در یک جناح قرار دهیم و از تصمیمات ایشان تخطی کنیم. اطاعت از تصمیمات ایشان به عنوان سرباز نظام بر ما واجب است و همواره در کنار ایشان می‌ایستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها