کد خبر: 372485
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۲:۲۸:۳۴
| |

خداداد فلاح، معاون سازمان عقیدتی ارتش خبر داد:

افزایش قدرت نرم نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات/ جداشدن اقتصاد از نفت با قانون‌گذاری صحیح

خداداد فلاح، معاون سازمان عقیدتی ارتش، با اشاره به این‌که دشمن به کاهش مشارکت مردم در انتخابات دل بسته است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدرت نرم نظام را افزایش می‌دهد.

افزایش قدرت نرم نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات/ جداشدن اقتصاد از نفت با قانون‌گذاری صحیح
کد خبر: 372485
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۲:۲۸:۳۴

اعتمادآنلاین| خداداد فلاح، معاون سازمان عقیدتی ارتش امروز چهارشنبه چهارم دی در همایش بصیرتی فرماندهان نیروهای مسلح لرستان که به‌مناسبت 9 دی در قرارگاه عملیاتی لشگر 84 برگزار شد، گفت: در نظام جمهوری اداره حکومت توسط افرادی با رای مردم انجام می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که با رای مردم در انتخابات اداره امور مردم شکل می‌گیرد، ایران را مردم سالارترین ملت در بین 18 کشور خاورمیانه توصیف کرد و ادامه داد: در کشورهایی که با نظام پادشاهی اداره می‌شوند انتخابات وجود ندارد.

فلاح با تشریح اهمیت، ارزش و جایگاه مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس باید ریل‌گداری صحیح برای اداره نظام جمهوری اسلامی انجام دهد چراکه در قانون اساسی 37 اصل قانون به بیان اختیارات مجلس شورای اسلامی پرداخته است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصحیح قوانین، نظارت بر دولت، تحقیق و تفحص از تمام ارکان نظام را از دیگر وظایف مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: در بُعد بین‌المللی تصحیح، تایید تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای بین‌المللی برعهده مجلس شورای اسلامی است این در حالی‌است که یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ابعاد مختلفی حائز اهمیت است.

وی با ذکر این مطلب که در بُعد بین‌المللی این انتخابات اولین انتخابات بعد از خروج آمریکا از برجام است و آمریکا به‌دنبال جدایی مردم و حاکمیت است، اضافه کرد: آمریکا با خروج از برجام و وضع تحریم‌های ظالمانه به‌دنبال مشروعیت‌زدایی از نظام جمهوری اسلامی ایران است و به کاهش مشارکت مردم در انتخابات دل بسته است.

فلاح با اشاره به این‌که اگر انتخابات با مشارکت بالا شکل گیرد تمام برنامه‌های آمریکا شکست خورده است، اضافه کرد: مجلس باید با قانون‌گذاری صحیح اقتصاد را از نفت جدا کند و بودجه نباید متکی بر نفت باشد تا با تحریم آن اقتصاد تحت‌الشعاع قرار گیرد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که مجلس باید ریل‌گذار تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» باشد، خاطرنشان کرد: چشم امید دشمن پس‌از آشوب‌های اخیر این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند این در حالی‌است که مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح موجب ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان است.

وی با ذکر این مطلب که ایجاد سرمایه امنیت اجتماعی از مشارکت بالای مردم حاصل می‌شود، مشارکت حداکثری امنیت نرم را ایجاد و کشور را از خطرات واکسینه می‌کند.

فلاح با اشاره به این‌که اگر مشارکت پایین باشد دشمنان امیدوار خواهند شد و در مقابل مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت بازدارندگی نظام را افزایش می‌دهد، ادامه داد: مشارکت حداکثری قدرت حداکثری نظام می‌افزاید در مورد انتخاب اصلح نیز باید افراد متعهد، معتقد و با تخصص به مجلس راه پیدا کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها