کد خبر: 374741
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۰۸:۵۱:۲۷
| |

سردار شمس‌الدین فرزادی‌پور، فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه:

آمریکا به بن‌بست رسیده‌ است/ آمریکایی‌ها با دست خودشان گورشان را در عراق کندند

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه درباره تهاجم نظامی آمریکا به مواضع حشدالشعبی گفت: این حملات اوج رذالت آمریکایی‌هاست و نشان می‌دهد که آنها به بن‌بست رسیده‌اند.

آمریکا به بن‌بست رسیده‌ است/ آمریکایی‌ها با دست خودشان گورشان را در عراق کندند
کد خبر: 374741
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۰۸:۵۱:۲۷

اعتمادآنلاین| سردار شمس‌الدین فرزادی‌پور، فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه، درباره تهاجم نظامی آمریکا به مواضع حشدالشعبی در عراق گفت: این حملات اوج رذالت آمریکایی‌هاست و نشان می‌دهد که آنها به بن‌بست رسیده‌اند و معمولاً این اقدامات معکوس جواب می‌دهد.


وی ادامه داد: اقدام مردم عراق در تشییع پیکر شهدای نیروهای حشدالشعبی و محاصره سفارت آمریکا در منطقه سبز عراق نشان داد که آمریکایی‌ها حتی عقل مقابله با مشکلات را از دست دادند و تحلیل مسائل منطقه را نمی‌توانند به درستی انجام دهند.

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه گفت: هر کسی که به الفبای سیاست مسلط است می‌داند در جایی که اشغالگر است باید محاسبات همه چیز را بکند. عراقی‌ها اعلام کردند که آمریکایی‌ها با دست خودشان گورشان را در عراق کندند و این نتیجه اعمال آنهاست.

فرزادی‌پور با بیان اینکه حشدالشعبی عراق برای خود یک خط سیر و سیاستگذاری دارد، خاطرنشان کرد: حشدالشعبی، ملت عراق و همه گروه‌های مقاومت هستند و حتماً متناسب با این اقدام با آمریکایی‌ها برخورد می‌کنند.

وی درباره رزمایش اخیر مشترک ایران، روسیه و چین در منطقه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران مقتدر منطقه و مدافع مقابله با تجاوزگری و تروریست بوده و پیام برگزاری این رزمایش اقتدار و توان بالای ایران اسلامی است و در منطقه یک قدرت دیگر فراتر از ذهنیت آمریکا درحال شکل‌گیری بوده و تغییر در معادلات منطقه است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها