کد خبر: 376377
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۶:۰۱:۰۳
| |

فرمانده سپاه قائم(عج):

با ضعیف‌ترین آمریکای تاریخ مواجه‌ایم/سردار سلیمانی صهیونیسم را در حصار حماس و حزب‌الله قرار داد

سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان معتقد است که سپهبد شهید قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی را در حصار قدرت حماس و حزب الله قرار داد.

با ضعیف‌ترین آمریکای تاریخ مواجه‌ایم/سردار سلیمانی صهیونیسم را در حصار حماس و حزب‌الله قرار داد
کد خبر: 376377
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۶:۰۱:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حمید دامغانی در جمع راهیمایان سمنانی اظهار کرد: سردار سلیمانی با احیاء و شکل‌دهی به هسته‌های مقاومت در منطقه رژیم اشغالگر قدس را در حصار قدرت حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاوم فلسطینی قرار داد. همچنین این شهید والامقام با کمک به شکل‌گیری حشدالشعبی و تقویت محور مقاومت به شرارت‌های تکفیری‌های داعش در عراق و منطقه پایان داد.


وی با اشاره به چگونگی شهادت این سردار برجسته سپاه، شهادت وی را نمودی از ضعف امریکایی‌ها دانست و افزود: چگونگی شهادت سپهبد سلیمانی توسط ارتش تروریستی امریکا به خوبی نشان می‌دهد که ما با ضعیف‌ترین آمریکای طول تاریخ مواجه‌ایم.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) با اذعان به اینکه ترور سردار سلیمانی دلیل روشنی بر ضعف آمریکایی‌هاست ادامه داد: از آنجا که امریکایی‌ها در رویارویی با ملت بزرگ ایران و سپهبد شهید سردار سلیمانی شکست خوردند به شکل ذلیلانه‌ای دست به ترور شبانه وی زدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه امریکایی‌ها در منطقه به بن‌بست رسیدند خاطرنشان کرد: امریکا راهی جز خروج از منطقه را ندارد.

وی با بیان اینکه راه سردار سلیمانی ادامه دارد ادامه داد: راه نورانی سردار سلیمانی تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

سردار دامغانی از انتظار برای فرج امام (عج) را یک انتظار فعال خواند و گفت: انتظار فعال و حقیقی، عمل به وظیفه انقلابی است نه اینکه در گوشه‌ای نشسته و به عبادت بپردازیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از سردار سلیمانی به عنوان یک منتظر واقعی نام برد و گفت: سردار سلیمانی لباس خدمت و جهاد پوشید و 41سال از عمر پربرکت خود را خالصانه صرف زمینه‌سازی برای ظهور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی کرد.

دامغانی در ادامه با اشاره به انتقام سخت سپاه از امریکایی‌ها افزود: موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد، آنهم در زمانی که در بالاترین سطح از آمادگی بودند نشان از قدرات و توان بالای جمهوری اسلامی دارد.

وی ادامه داد: موشک‌های ما با عبور از لایه‌های دفاعی و پدافندی امریکا، پایگاه عین‌الاسد را ویران کردند و این درحالی است که آمریکایی‌ها ادعای پیشرفت نظامی داشته و همواره به سیستم پدافندی خود می‌نازد اما با این همه نتوانستند حتی یک موشک ایران اسلامی را رهگیری کنند.

وی حمله ایران به پایگاه امریکایی‌ها را مهم خواند و اضافه کرد: ایران اسلامی هیمنه امریکایی را فرو ریخته که کسی جرات تعرض به یک سربازش را ندارد.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به سخنان ترامپ بعد از حمله موشکی ایران گفت: ترامپ حالا دست چدنی را کنار گذاشته و دستکش مخملی پوشیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها